#7 Podsumowanie miesiąca

Ostatnio tyle się dzieje, że nie mam nawet czasu aby tu zajrzeć, a co dopiero napisać dla Was post. Teraz nie liczy się dla mnie nic innego, jak to, żeby popoprawiać oceny i mieć w końcu jasną sytuację w szkole. Czeka mnie dużo pracy, i jestem tym wszystkim przerażona. Jednak jestem też sama sobie winna. Jeśli jesteście ciekawe, co się u mnie dzieje, zapraszam na mojego instagrama @jestepande.

♥ Chojrak ♥ najlepsze jedzonko ♥ me 
♥ ulubiona kawka ♥ piasek z Wibo ♥ naked nails 
♥ gryll ♥ najlepsze śniadanko ♥ me 

Dziś mamy Dzień Dziecka, czyli wszyscy mamy swoje święto! Wykorzystajmy więc je, fundując sobie odpoczynek :) ponadto zapraszam do obserwowania mnie na instagramie!

2 komentarze:

  1. muszę sobie w końcu kupić ten piasek z Wibo ;)
    fajny mix ;) powodzenia w szkole ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger