10 postanowień na wakacje 2014!

Mamy wakacje! Co prawda oficjalne ich rozpoczęcie będzie dopiero w piątek po odebraniu świadectw. Niemniej jednak, już dziś chciałabym się podzielić z Wami moimi postanowieniami na tegoroczne wakacje. Jestem ciekawa, czy Wy też robicie sobie takie postanowienia.



 Wyjadę gdzieś przynajmniej na 3-4 dni.
Najlepiej, jakby to był wyjazd w kilka miejsc. Uwielbiam podróżować i mam nadzieję, że w tym roku nasze wakacje nie ograniczą się tylko do Krakowa i ewentualnie okolic. Bardzo chcemy z Bartkiem jechać nad polskie morze, mam nadzieję, że wyjazd wypali.
 Zdam egzamin poprawkowy
W tym roku było to dla mnie praktycznie nieuniknione. Zdecydowanie matematyka ze mną wygrała.  No ale nie załamuję się! Wierzę w to, że zdam ten egzamin i będę mieć odrobinę lżej w trzeciej klasie, kiedy będziemy powtarzać materiał do matury. Jestem dobrej myśli!
 Zrobię sobie kolorowe włosy!
W tym roku nic, ani nikt mnie nie powstrzyma! Kolorowe włosy od zawsze bardzo mi się podobają i postanowiłam sobie, że w te wakacje już na pewno zrobię sobie jakiś zwariowany kolor na głowie. Nie mogę się doczekać!
 Przeczytam drugą część "Pięćdziesięciu twarzy Grey'a".
Pierwszą częścią byłam zachwycona! Jakiś czas temu kupiłam druga i czeka na swoją kolej. Słyszałam, że pierwsza część jest o wiele lepsza, tym bardziej jestem ciekawa reszty trylogii i nie mogę się doczekać aż przeczytam ją całą.
Wykorzystam te wakacje na 100%!
Nie chcę się nudzić! Każde moje wakacje w końcu kończyły się tak, że siedziałam i nie miałam co robić. W tym roku chcę to zmienić! Po pierwsze, zajmie mi je nauka, więc już coś do roboty będę mieć. A po drugie prawdopodobnie będę chodzić na zajęcia wakacyjne, które będą organizowane w mojej szkole. Mam nadzieję, że nie będę mieć czasu na nudę!
 Nagram filmik na youtube
Zwlekam z tym i zwlekam, ale w końcu to zrobię! Wciągnęłam się w oglądanie filmików, dlatego też zaczęło mi się to bardzo podobać. Nie wiem jeszcze, kiedy coś nagram. Bądźcie jednak pewne, że pierwsze się o tym dowiecie!
 Pięknie się opalę
Co roku narzekam, że nie jestem wystarczająco opalona. Szczególny problem mam z nogami, one dla mnie zawsze są blade. Przypuszczam, że mojej karnacji nawet solarium by nie pomogło. 
 Podejmę wyzwanie: codziennie przez siedem dni będę pisać dla Was posty
Kiedy przygotuję sobie materiały na posty poinformuję Was, że ruszam z wyzwaniem. Jeśli jest coś, o czym chciałybyście przeczytać u mnie na blogu napiszcie mi to a być może znajdzie się ten temat właśnie w tym wyzwaniu.
 Zrobię sama sushi
Wiecie, jak kocham sushi. Chciałabym w końcu nauczyć się sama je robić.Słyszałam, że to nic trudnego i jestem tego bardzo ciekawa. Chociaż przypuszczam, że zanim je zrobię wszystko zjem, haha.
Będę jak najwięcej się ruszać!
Nie ma leniuchowania! Co z tego, że wakacje! Nie chcę zmarnować ani jednego dnia na bezsensownym siedzeniu przed komputerem i nicnierobieniem. Mam nadzieję, że w tym roku będzie zdecydowanie więcej słońca niż deszczu.

A Wy macie jakieś postanowienia na tegoroczne wakacje?

8 komentarzy:

  1. Nie przejmuj się, ja w drugiej klasie liceum też miałam poprawkę z maty... dasz radę! Ja za to boje się, że oblałam maturę z maty, a właściwie to jestem tego niemal pewna... cóż... w piątek wyniki :D Również zamierzam się ładnie opalić, bo niestety jestem blada jak ściana. Pozdrawiam serdecznie!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro w piątek wyniki to jak na razie nie masz co się martwić na zapas! :)

      Usuń
  2. Niestety wszyscy mówią, że wakacje będą deszczowe :(
    Masz ambitne plany, z moich nigdy nic nie wypala (zwłaszcza wcześniejsze wstawanie hahah) dlatego nic nie planuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie mów :( co to za wakacje bez słonka :(

      Usuń
  3. sporo tych postanowień :)
    oby Ci się spełniły tak jak i moje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne postanowienia ,zycze ci zrealizowania ich wszystkich
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/sukienka-tatuaz.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać aż zobaczę Cię w kolorowych włosach, też mi się podobają, ale nie mam tyle odwagi :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger