Z wizytą w księgarni

Dobry wieczór! :)
Dziś cały dzień byłam poza domem. Rano pojechałam do babć, a popołudniu, wraz z mamą, wybrałyśmy się do Galerii Kazimierz, ot tak, żeby sobie pochodzić. Nie obyło się bez zakupów, jednak były to jedynie drobiazgi.

nie wolno mi wchodzić do księgarni, haha
Zawsze kiedy przechodzę obok księgarni muszę do niej wejść. Uwielbiam oglądać książki na półkach, a najbardziej lubię kiedy w księgarniach są kosze, bądź pudła z przecenionymi książkami. Można tam znaleźć prawdziwe perełki! W Matrasie kupiłam "1000 najważniejszych słów w języku francuskim" (6.90 zł) i "Wszelki ślad zaginął" (9.90 zł z 25 zł). W Empiku zaś dorwałam książkę o tematyce makijażowej. Jest to moja pierwsza tego typu książka, na pewno na jednej z tego tematu nie poprzestanę. Temat wizażu bardzo mnie zainteresował.

Lubicie kupować książki? Może znacie jakąś książkę dotyczącą wizażu którą mogłybyście mi polecić?

2 komentarze:

  1. ksiazka makijazowa ciekawie brzmi,mam prosbe o jeden klik w ostatnim poscie moze pomozesz bylabym ci bardzo wdzieczna ,buziaki milej niedzieli

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger