Nutka elegancji :)

Dziś mam dl Was zaległy outfit. Te zdjęcia bardzo długo przeleżały u mnie na komputerze. Przypomniałam sobie o nich dziś, ze względu na dzisiejszą pogodę, jest na prawdę bardzo ładnie. Taką wiosnę kocham! :)


Zdjęcia są z najcieplejszej niedzieli jaką chyba było mi dane przeżyć, w kwietniu, w ciągu całego mojego życia, haha. Zdecydowałam się wtedy na czarną spódniczkę, baletki oraz rajstopy w tym samym kolorze. Na górę założyłam mój ulubiony biały sweterek i dobrałam elegancką torebkę. Aby podkreślić tą elegancką stylizacje pomalowałam usta jedną, z moich ulubionych wyrazistych pomadek. Jak Wam się podoba?





sweterek - RESERVED
spódniczka/buty - H&M
torebka - CROPP

Lubicie takie eleganckie stylizacje? Może zmieniłybyście coś w moim outficie? 

4 komentarze:

  1. Ładne klasyczne zestawienie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw, minimalistyczny i na luzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka - cudo!

    Pozdrawiam, Julita

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna torebka :)
    www.merydam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger