Makijaż z bierzmowania kuzyna

Tydzień temu byłam na bierzmowaniu mojego kuzyna. Z tej okazji chciałam zrobić sobie makijaż inny, niż ten, co robię sobie zazwyczaj. Zaczęłam szukać i znalazłam idealny lekki i dziewczęcy makijaż na zszywce.pl.

Praktycznie nie było widać, że jestem pomalowana. Nie użyłam do tego make-up'u wielu produktów i nie był on też trudny do wykonania. Cały czas się uczę malować i bardzo lubię korzystać z takich tutoriali kiedy nie wiem jak się pomalować. 

Na usta nałożyłam śliczną, podkreślającą naturalny kolor ust pomadkę z Essence której recenzji spodziewajcie się w tym tygodniu!


A to tutorial z którego korzystałam. Jedyne czego nie zrobiłam to kreski i nie przyciemniłam tak bardzo zewnętrznego kącika. oka. 


Z tych kosmetyków i pędzli korzystałam.


Jak Wam się podoba mój makijaż? Korzystacie z takich tutoriali? Jak  malujecie się na co dzień?

3 komentarze:

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger