Fioletowy piasek od Wibo

Kiedy weszła moda na piaski, ja powiedziałam stanowcze nie, tego typu dziwactwom. Choć przyznam, że byłam zaintrygowana nie kupiłam żadnego. Nie pytajcie dlaczego. Po prostu nie i koniec. Ale jak widać, w końcu pękłam. Przedstawiam Wam jeden z najlepszych lakierów jaki posiadam w swojej kolekcji!

Na promocji w Rossmanie dorwałam dwa lakiery o piaskowej fakturze. Fiolet, który dziś mam Wam do pokazania, jest numerkiem czwartym. Buteleczka jest prostokątna, klasyczna dla firmy Wibo. Pędzelek również niczym się nie różni od innej kolekcji. Do satysfakcjonującego efektu piasku wystarczą dwie warstwy lakieru. Planuję kupić sobie jeszcze jakiś piasek z Wibo, ten zdecydowanie podbił moje serce. To mój nowy ulubieniec!





Jak Wam się podoba? Znacie piasek od Wibo? Skusiłybyście się?

19 komentarzy:

  1. mam go :) jest śliczny, ale uważam, że szybko schodzi z pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie to bez różnicy, bo na moich paznokciach żadnej lakier nie chce się trzymać :(

      Usuń
  2. Ładny kolor. Nie przepadam za piaskami od Wibo, moje ulubione na zawsze to Golden Rose :D

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałam je upolować na promocji w Rossmannie, niestety u mnie ich nie było:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja weszłam do pierwszego lepszego Rossmana i go dorwałam :D

      Usuń
  4. ja mam róż z tej serii i muszę go właśnie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taki sam lakier tylko innej firmy. Koffam ten pastelowy fiolet<3
    Zapraszam na mojego bloga, to nie reklama tylko zaproszenie
    http://do-wyboru-do-koloru-projekty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne pazurki zadbane i kolor na nich wyglada cudnie :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor :) Muszę przyznać, że coraz bardziej podobają mi się piaskowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor w sam raz na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietnie wyglada swietnie swietnie..kocham taki kolor i taki efekt

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie widziałąm ostatniio, ale jakoś nie zwróciłam uwagi na te lakiery ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się od razu takie kolory jak ten rzucają w oczy :D

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger