Alergicy, łączmy się!

Od kilku dni zmagam się ciągłym kichaniem i drapaniem w gardle. A to oznacza, że coś zaczyna pylić. Niestety, nie pamiętam na co dokładnie jestem uczulona. Będę musiała posiedzieć i poszukać wyników badań, które miałam robione w zeszłym roku.

#nomakeup
Przez to też łzawią mi oczy, co oznacza, że będę musiała, albo zrezygnować z makijażu całkowicie na jakiś czas, albo będę musiała zacząć ciut lżej się malować. Wczoraj pierwszy raz od dłuższego czasu wyszłam bez makijażu z domu, natomiast dziś miałam tak lekko pomalowane rzęsy, że aż mój tata się zdziwił i zapytał co to się podziało, że nie jestem pomalowana, haha. 
Szykuje mi się tydzień poprawek, trzymajcie za mnie kciuki aby udało mi się wszystko zaliczyć!

Czy są wśród moich czytelników jacyś alergicy? Pochwalcie się, na co Wy jesteście uczuleni :D

6 komentarzy:

  1. i ja sie podpisuje :/ nie lubie alergii

    OdpowiedzUsuń
  2. biedactwo ;/ dobrze ze ja nie jestem alergikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ma alergię cały rok, na świeżym powietrzu jest mi lepiej, w testach nic mi nie wyszło więc nie wiem skąd ta aleriga, ale odkąd laryngolog przepisał mi Avamys spray do nosa, zapomniałam co znaczy słowo 'alergia' :) Spray kosztuje około 40zł ale naprawdę warto :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger