#6 Podsumowanie miesiąca

Za wstępie chciałabym Was przeprosić za chwilową nieobecność. Nie miałam głowy do pisania, a nie chciałam nic robić na siłę. Na szczęście teraz mam troszkę wolnego i mam zamiar nabrać więcej energii i siły do dalszego tworzenia postów dla Was. Dziś przychodzę z podsumowaniem kwietnia - standardowo. Jeśli chcecie być na bieżąco z tym, co dodaję na insta, zapraszam do obserwowania @jestepande.

♥ pyszna kawka w Tchibo ♥ zakup miesiąca ♥ ja bez makijażu 
♥ farbowanko ♥ zdrowy podwieczorek ♥ książka miesiąca 
♥ sposób na wyżycie się artystycznie ♥ ukochane zdobienie ♥ początek dłuuuuugiego weekendu 

Z racji chwilowej nieobecności na blogposcie nie mam pojęcia co dzieje się na Waszych blogach, więc zabieram się do czytania i za pisanie notek na najbliższe kilka dni! Macie jakieś plany na długi weekend? Jeśli tak, to jakie?

7 komentarzy:

  1. Ładne paznokcie : *
    Moje plany to spontan. Na pewno będą jakieś wypady z przyjaciółmi : )
    handrao.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam kawa i warka ♥
    _____________
    www.allex096.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna jesteś i śliczne masz włosy :D

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger