Wesołych Świąt!

Dzisiejsza pogoda idealnie odzwierciedla mój nastrój. Nie pamiętam kiedy ostatnio miałam tak zły humor. W końcu się wszystko skumulowało i wybucham jak tylko coś choć odrobinkę mnie zdenerwuje.

w tej chwili
Dobrze, że mam dziś dużo do zrobienia to chociaż na chwilę oderwę się od rzeczywistości. Nie dawno wróciłyśmy z mamą ze święcenia koszyczka i tam również obie dostałyśmy ciśnienia. Nie ma się co oszukiwać, niektórzy księdza to chamy i prostaki. W tej chwili raczę się ciastami i popijam pyszną kawusię z bitą śmietaną i posypką. Chciałabym Wam jeszcze złożyć najserdeczniejsze życzenia i życzyć Wam mile spędzonych Świąt! 

12 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt :** ja też mam takie nerwy i nie wiem dlaczego :** buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. ojejku, aż się boję zapytać, co się w tym kościele stało ;-; wesołych świąt!
    ✪ blog

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę apetyczne rzeczy mm :)) dziękuję
    pozdrawiam serdecznie i życzę wesołych świąt;))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez jestem kłębkiem nerwów, ale mam nadzieję,że przejdzie apetyczne ciasto;-)
    Wesołych świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kawa wygląda super <3
    Mam nadzieję że już masz dobry humor ! :)


    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/04/my-favourites-movies-czesc-2.html Zapraszam na post z ulubionymi filmami. ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. i Tobie również wesołych świąt! :))

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger