Urocze zdobienie

Moje paznokcie powoli dochodzą do siebie, a to znaczy, że znów będę mogła Wam prezentować różne lakiery jakie posiadam. Nie mogłam się tego doczekać, a to dlatego, że sama osobiście uwielbiam przeglądać blogi o tematyce paznokci. A czy Wam podobają się tego rodzaju blogi?

Ostatnio mam szał na kropki. Nie wiem kiedy mnie to właściwie dopadło ale mam nadzieję, że prędko mi nie przejdzie. Dlatego wymyśliłam sobie, wczoraj wieczorem, zdobienie które dziś bardzo chciałam Wam pokazać. Na początek pomalowałam paznokcie lakierem z Eveline z serii mini max, o numerku 805. Jest to koralowa czerwień która zaginęła gdzieś w mojej lakierowej kolekcji i przez długi czas zapomniałam o jej istnieniu. Następnie przy pomocy sondy z Essence i białego lakieru z Miss Selene nr 104 na serdecznym paznokciu zrobiłam mniejsze i większe kropki. Banalne zdobienie, a jakie urocze!





Jak Wam się podoba mój muchomorek? Lubicie takie proste zdobienia na paznokciach, czy raczej wolicie gładki manicure?

10 komentarzy:

  1. You have a really nice blog and I follow you :)
    I hope you can follow me back :)
    http://chic-and-everything.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne ,ja nie mam niestety nerwow do zdobien :/ buziaki
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/04/lotos.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak ja, dlatego jedyne wzorki jakie sobie robię na paznokciach to własnie kropki

      Usuń
  3. Mam fioła na punkcie kropeczek (ale najczęściej tylko na paznokciach i bieliźnie :D), także taki wzór czasem się u mnie pojawia, wygląda uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdobienie ;) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger