Ulubieńcy marca

Dziś pierwszy raz od dłuższego czasu udało mi się zaobserwować nowe blogi. Czyżby już wszystko było w porządku z gadżetem z obserwatorami? Jak jest u Was? Działa Wam już? 




Essence, Stay Natural Concealer 02 soft sand
Jest to mój pierwszy korektor, na wizażu jest to produkt okrzyknięty jako KWC, jednak u mnie się on chyba nie sprawdza. Jest on w ulubieńcach dlatego, że przez drugą część marca testowałam go. Chciałybyście osobną recenzję tego korektora? 


Botanical Choice, Nose Pore Strips tea tree
Niedawno te plastry były dostępne w Biedronkach, bardzo chciałam je wypróbować jednak zanim dotarłam do sklepu już ich nie było :( U Idalii czytałam ich recenzję i dowiedziałam się że są dostępne w Hebe. Używałam ich już parę razy, ale o tym w osobnym poście który powoli dla Was szykuję.


Green Pharmacy, olejek łopianowy
Słyszałam dużo o olejkach z Green Pharmacy i postanowiłam w końcu wypróbować. Padło na olejek łopianowy ale ten z czerwoną papryką też muszę wypróbować. Używam go prawie miesiąc i widzę nieśmiało wyrastające baby hair z których bardzo się cieszę!


 Essence, nail art express dry drops
Myślę że każda lakieromaniaczka powinna mieć wysuszacz w swoim lakierowym zbiorze. Praktycznie zawsze kiedy maluję paznokcie robię to na wieczór, ten wysuszacz sprawia że nie muszę czekać aż pazurki same wyschną. Lubię go zaaplikować 10-20 minut przed pójściem spać, jeśli są odciski od poduszki to minimalne.


Pędzelek do kresek, Sense & Body
Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie. Pędzelek kupiłam już dawno jednak w tym miesiącu zabrałam się za wypełnianie brwi cieniem i ten pędzel sprawdzał się do tego bardzo dobrze. Fajnie się go myje, włosie z niego nie wypada i nie odbarwia się. Cały czas wygląda jak nowy,

A jacy są Wasi ulubieńcy miesiąca? Chciałybyście recenzję tego korektora?

13 komentarzy:

  1. też mam olejek z green pharmacy jest super :) a co do korektora to chętnie bym się dowiedziała o nim czegoś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. recenzja się pojawi, ale na razie nie teraz :) jeszcze go popróbuję i przypatrzę się mu :)

      Usuń
  2. u mnie dziala ,mam ten sam korektor :)

    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ciekawią mnie te plastry, będę czekać na recenzję:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że wysuszacz do paznokci to najlepsza rzecz, jaką wymyślono. Nie wyobrażam już sobie życia bez niego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie muszę mieć ten wysuszacz :)
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim ulubionym wysuszaczem do paznokci jest Sally Hansen Dry Kwik. Nie wyobrażam sobie malowania paznokci bez niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam o nim i chciałabym go wypróbować :) tak samo jak Essie Good To Go

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger