TAG: 10 rzeczy, które czynią mnie szczęśliwą

Jak wiecie bardzo lubię wszelkiego rodzaju tagi. Fajnie raz na jakiś czas zrobić jakiś lżejszy post na blogu. Ostatni był w marcu więc czas na kolejny! Tym razem zaprezentuję Wam 10 rzeczy które czynią mnie szczęśliwą, zapraszam do dalszej części notki.

 1. Sushi
Chyba każdy kto mnie zna wie, jak bardzo kocham tę potrawę. Przynajmniej raz w miesiącu muszę sobie ją zjeść. Kiedy widzę jak ktoś się krzywi gdy mówię o swojej miłości do surowej ryby to mam ochotę nim potrząsnąć, haha. Wiem, że nie każdemu to smakuje, są gusta i guściki jednak chyba nigdy nie zrozumiem ludzi którzy za sushi nie przepadają

2. Książki
Pamiętam jak wciągnęłam się w ten piękny nałóg. Pomogła mi w tym pani bibliotekarka ze szkoły podstawowej. Myślę też że miłość do książek mam po moim św. pamięci wujku. On również był szalony na punkcie książek.


3. Spokój - moje łóżko
Kiedy myślę o spokoju, zawsze przed oczami mam moje łóżko. Miejsce w którym czuję się zdecydowanie najlepiej, gdzie mogę odpocząć i po prostu poleżeć i pogapić się w sufit. Która z Nas nie kocha swojego łóżka?


4. Moi przyjaciele
Jestem w trakcie układanie serca ze zdjęć na ścianie. Niestety za mało zdjęć wywołałam, dlatego to tak teraz wygląda. Na tych które teraz widzicie są tylko niektóre osoby które są ważne dla mnie mniej, lub bardziej. Jak dokończę układać zdjęcia to Wam pokaże je w całej okazałości.


5. Fotografia
Pokochałam robienie zdjęć od chwili gdy dostałam pierwszy aparat. Była to cyfrówka firmy Kodak, pamiętam jaka byłam szczęśliwa gdy ją dostałam. Jak wiecie w zeszłym miesiącu dostałam lustrzankę na osiemnaste urodziny, od tamtej pory praktycznie nie ruszam się bez niej w domu. Robię zdjęcia praktycznie wszystkiemu!


6. Włosomaniactwo
Odkąd poznałam blogi poświęcone włosowej tematyce nieźle się wkręciłam. Bardzo lubię czytać recenzje różnych masek i odżywek. Powoli uczę się składów i już mniej więcej się w nich orientuję, spodziewajcie się na dniach recenzji odżywki której skład sama (z pomocą strony objaśniającej jaki skład jak działa) przeanalizowałam, taki mój mały sukcesik, haha.


7. Blog
Co tu dużo mówić. Prowadzenie bloga przysparza wiele radości. Zwłaszcza, kiedy autor widzi gdy statystyki idą w górę a liczba komentarzy i czytelników rośnie. Poza tym, Wasze blogi są dla mnie źródłem mnóstwa inspiracji, dzięki temu mój blog może się rozwijać a ja cieszę się gdy widzę, że tak się dzieje.


8. Mój chłopak 
Kto potrafi poprawia humor równie dobrze jak ukochana osoba? Myślę, że czasem nawet przyjaciele nie są w stanie tak pocieszyć jak druga połówka. Ja jestem już pocieszana prawie półtora roku, haha.


9. Mój zwierzak
Posiadacze zwierzaków wiedzą jak to jest. Ja, kiedy mam zły humor, wypuszczam Antka żeby pobiegał sobie po pokoju. Zauważyłam, że wtedy, kiedy mam zły dzień, Antek najczęściej wbiega w meble.No powiedzcie, jak tu się nie śmiać kiedy zwierzak nie wyhamuje na zakręcie? Wczoraj wbiegł w klatkę, istny cyrk!


10. Jedzenie
Tak wiem, że sushi się zalicza do jedzenia. Jednak chciałam Wam podkreślić jaką wielką miłością darzę tamtą potrawę, dlatego umieściłam ją osobno. Wracają do tego punktu; jestem osobą która poległaby na jakiejkolwiek diecie. Nienawidzę sobie czegokolwiek odmawiać i chyba bym zwariowała, jakbym musiała zrezygnować z jakiejś potrawy właśnie ze względu na dietę.

A co Was uszczęśliwia?

4 komentarze:

  1. wiele mamy ze soba wspolnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moment wyjścia ze szkoły przed długim wolnym :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomnialas dodać zakupy hehe :) poklikasz w linki sheinside?:) z góry dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger