Saturday's look

Dziś dla odmiany mam dla Was stylizacje z soboty. Będąc ostatnio na zakupach dorwałam prześliczny kremowy sweterek z białym dużym sercem na środku. Przypomniałam też sobie o moich sneakersach, które pokazywałam Wam w poście zakupowym z marca, pomyślałam, że fajnie byłoby pokazać Wam je w pełnej okazałości. Do tego dobrałam moją ulubioną czarną kurtkę, torebkę listonoszkę i biały komin w którym jestem absolutnie zakochana.





kurtka - CROPP
sweterek - RESERVED
spodnie - NY
buty, torebka - BERSHKA

Jak Wam się podoba? Podoba Wam się mój nowy sweterek?

3 komentarze:

  1. Torebki tego typu są meeeega! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestaw!!!! Może wzajemna obserwacja naszych blogów?

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger