#5 Podsumowanie miesiąca

Dziś właśnie sobie uświadomiłam, że minęło równe cztery miesiące od Sylwestra, przerażające, co nie? Jednak teraz mamy już nowy miesiąc który muszę przyznać cudownie się rozpoczął! Mianowicie odwołane zostały dziś dwa ostatnie wf-y, czy mogło być lepiej? W dodatku zostałam zaproszona na przepyszną kawkę, mniam! :D

♥ me ♥ moje włosy kiedy schną ♥ prezent na urodziny 
♥ wiecie, że kocham ♥ pyszna kawusia i ciastko ♥ nowe pędzelki 
♥ tort na urodziny ♥ rozpieszczam się ♥ nowy Essie 

Jeśli chcecie być na bieżąco ze wszystkim co umieszczam na instagramie to zapraszam @jestepande

A jutro próbna matura z polskiego! Wypada coś powtórzyć, trzymajcie za mnie kciuki!

10 komentarzy:

  1. Super mix, uwielbiam takie posty :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie ładne jest to pierwsze zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieskromnie powiem że mnie też się ono podoba :D

      Usuń
  3. super fotki,dziekuje za wizyte :*
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie mixy! Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger