Moje trzy miętowe perełki

Dziś chciałabym Wam pokazać trzy miętowe lakiery jakie posiadam w swoim zbiorze. Myślę, że wiosna i lato to idealny pory roku na to aby zacząć nosić pastele, zwłaszcza na pazurkach.


Lovely, Crystal Strenght nr 333
Jest to kolor z kolekcji która nie jest już dostępna w Rossmanie. Piękny rozbielony błękit o średniej pigmentacji który bezproblemowo się zmywa. Myślę, że jest to jeden z tych miętek, który najładniej będzie wyglądać do pięknie opalonej skóry. Pędzelek jest standardowy.


 Flormar, light summer LS04
Będąc w Bułgarii ten lakier przykuł moją uwagę swoim kolorem. Jest to najśliczniejsza miętka jaką w życiu widziałam. Niestety pigmentacja jest koszmarna. W lipcu zeszłego roku pomalowałam nim paznokcie i od tamtej pory leży sobie w pudełeczku nietknięty. Trzy cienkie warstwy dają ładny kolor ale nie pokrywają płytki w całości, poza tym lakier smuży.


Essence, colour & go nr 146 that's what i mint!
Mój zdecydowany ulubieniec. Kryje już po jednej grubszej warstwie, ma wygodny szeroki pędzelek i delikatny srebrny shimmer. Poza tym kosztował pare złotych, a ciężko jest znaleźć tani lakier o dobrej pigmentacji. Przynajmniej ja mam z tym problem.

A tak lakiery po dwóch warstwach prezentują się na paznokciach. Na serdecznym palcu jest lakier z Lovely, na środkowym Essence a na wskazującym Flormar.


Która miętka podoba Wam się najbardziej? Macie jakieś swoje ulubione?

6 komentarzy:

  1. Śliczne są miętowe paznokcie. Najbardziej podoba mi się drugi odcień. :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie. :)

    http://nummifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham miętowy kolor;)
    pozdrawiam :)) http://woman-with-class.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja uwielbiam miętę na paznokciach o tej porze roku :) mój ulubieniec w tym temacie to bez dwóch zdań Mint Candy Apple od Essie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. choruję na ten lakier od jakiegoś czasu, bardzo mi się on podoba :)

      Usuń
  4. Zdecydowanie Essence, moja ulubiona marka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie kolorki na pazurach:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger