Intensywny dzień!

Ostatnio zaniedbałam troszkę bloga, to dlatego że w tygodniu niestety nie mam czasu na robienie zdjęć. No ale od czego mamy weekend?

dzisiejsze śniadanie: banan i kiwi z jogurtem greckim + kakao <3
Zaraz zabieram się za robienie zdjęć na posty które pojawią się w tym tygodniu. W między czasie będę zerkać na film który od dawna chciałam obejrzeć a który już mi się ładuje. Chcę wykorzystać tą sobotę w 100% i zrobić wszystko co na dziś sobie zaplanowałam, może zajrzę do Was wieczorem i napisze parę słów o dzisiejszym dniu? Nic nie obiecuję ale możecie się spodziewać krótkiego posta pod koniec dnia!

Życzę miłego weekendu! Macie jakieś plany?

10 komentarzy:

  1. To nie photoblog ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale blog, w dodatku mój i będę na nim pisać o czym będę chciała :)

      Usuń
  2. Ładne zdjęcie ;)
    super post :)

    DODASZ KOMENTARZ? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki to film? I życzę aby Ci się udało zrealizować wszystkie plany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety coraz to więcej osób zostaje pochłonięta całkowicie przez obowiązki dzienne, dlatego bardzo się cieszę, że istnieje taki nie zobowiązujący dzień jak niedziela - u mnie to dzień lenia heh;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam kiwi! <3
    Masz genialnego bloga, taaak miło tu u Ciebie!
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, będzie mi miło:)

    ✿ ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM ✿

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny deserek....
    też nadrabiam zaległosci...

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawie piszesz :) podoba mi się tu :)
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/04/summertime-sedness.html całkiem nowiutka notka :)) zapraszam do zobaczenia, ponadto każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger