Dzisiejsza wycieczka

Dziś wraz z moją klasą byłyśmy na wycieczce w Muzeum Zoologii. W związku z tym przepadło nam kilka pierwszych lekcji,tak więc całkiem miło rozpoczął się ten poniedziałek.

pajączki :D
Jak wiecie jestem w liceum na profilu pedagogicznym, a to znaczy że oprócz rozszerzonego polskiego mam też rozszerzoną biologię. Choć nie zdaję jej na maturze to z wyjścia bardzo się cieszyłam, poza tym każda wycieczka kiedy mogą przepaść lekcje jest super, haha.
Pan który nas oprowadzał był sympatyczny i ciekawie opowiadał nam o różnych żyjątkach, tych większych i tych mniejszych. Dowiedziałam się wielu rzeczy, na przykład takich że wieloryby nie mają żadnych dziur na grzbiecie przez które wypuszczają wodę, mają one nos na głowie (zdaję sobie sprawę z tego jak to brzmi, trochę głupio^^) a słonie nie potrafią wchłaniać wody i wypuszczać jej trąbą (mogą wchłaniać tylko do pewnego stopnia aby móc wlać sobie ją do buzi).


Oprócz tego naoglądałam się mnóstwa wypchanych i niegdyś żywych zwierzaków i nawet zrobiłam dwa zdjęcia gabloty z pająkami które chciałam Wam pokazać. Okazy w słoikach są zalane formaliną. Wyobrażacie sobie takiego pająka pod swoimi łóżkiem jaki jest na ostatnim zdjęciu? Brrrr!

Lubicie biologię? Interesowałoby Was takie wyjście do muzeum? Ja uwielbiam takie lekcje biologii :)

8 komentarzy:

  1. ja tam się pająków nie boję, ale mam taką koleżankę, która jakby to zobaczyła to by na zawał padła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. aż mnie ciarki przeszły ! nienawidzę pająków ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubilam biologie i chemie<3
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  4. z chęcią wybrałabym się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo pająki ^.^ super, że Wam lekcje przepadły :-)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie misie pyyyyyysie !

    Aha fajnie że żyłam całe życie w kłamstwie ;P

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger