Cukierkowe paznokcie, czyli Essence nail candies 6in1

Na początku chciałabym Wam podziękować za wczorajsze statystyki. Nigdy jeszcze w ciągu jednego dnia nie miałam aż 269 wyświetleń! bardzo Wam dziękuję♥

Aktualnie jestem w trakcie poszukiwań lakierów do paznokci o pastelowych odcieniach. Niewiele mam takich kolorów a tej wiosny mam ochotę tylko i wyłączenie na pastele. Będąc ostatnio w drogerii Natura nie mogłam więc przejść obojętnie obok szafeczki Essence gdzie zauważyłam nową cukierkową serię!


Tego roku pokochałam fiolet w każdym odcieniu, i tym mocniejszym i delikatniejszym. Liliowy, lila i lila róż to jedne z moich ulubionych. Oczywiste było więc to że w moje łapki wpadnie numerek 05 o słodkiej nazwie sugar pie, honey bunch. 


Lakier jest półtransparentny i posiada delikatne drobinki które sprawiają że lakier ślicznie się błyszczy. Jestem trochę zawiedziona kolorem, myślałam że będzie bardziej napigmentowany i właściwie dlatego go wzięłam. Przez opakowanie kolor jest na prawdę bardzo ładny, na pazurkach jednak wygląda bardziej mlecznie. Zdecydowanie wolę lakiery o mocniejszych kolorach, no nic, pozostaje mi tylko szukać dalej idealnego pastelka.




Jak Wam się podoba? Wolicie delikatniejsze czy mocniejsze kolory lakierów?

9 komentarzy:

  1. Lakier ma śliczny, delikatny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny lakier, zawsze przydaje się i pasuje do wszystkiego:)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie mocniej napigmentowany byłby ładniejszy, ale zawsze możesz go użyć do frencha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet o tym nie pomyślałam :D dzięki!

      Usuń
  4. wlasnie poszukuję podobnego lakieru ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękny, delikatny kolorek ♥
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger