Aktualizacja włosów

Tak jak dziś było w szkole tak mogłoby być zawsze! Jedynie na polskim trzeba było się co nieco skupić, na angielskim była omawiana praca domowa a dwie godziny wf-u minęły bardzo przyjemnie. Dziś nie musiałyśmy się przebierać tylko wyszłyśmy grupą na boisko szkolne na świeże powietrze, uwielbiam takie lekcje!

Koniec tego tygodnia nie zapowiada się jednak najlepiej, za to przyszły będzie o wiele lepszy! Od czwartku będziemy mieć wolne i będą Święta! Planuję w te parę dni wolnego troszkę poświęcić czas moim włosom. Może jakieś maseczki/płukanki? Zobaczymy. Jak widzicie ścięłam je na prosto i jak na razie nie narzekam. Nie sugerujcie się moim kolorem, zdjęcie z marca było robione jeszcze starym aparatem, patrząc na fotkę z kwietnia śmiało mogę jednak stwierdzić, że wyszły one zbyt rude. Oprócz końcówek które idealnie oddają swój kolor, a to dlatego, że przyciemniłam je i mam zrobione delikatne ombre, wiem, że praktycznie jest niezauważalne ale właśnie takie mi się podoba! Zaczęłam też stosować metodę CG, jestem bardzo ciekawa czy się u mnie sprawdzi!
Cieszę się że jakoś zdjęć się poprawiła, teraz przynajmniej nie muszę karku sobie łamać przy przerabianiu zdjęć :D

A jak tam Wasze włoski? Stosowałyście CG?

16 komentarzy:

  1. Słońce,na początku włosomaniactwa starałam się wprowadzać w życie CG(mimo,że nie mam kręconych włosów,uważałam że silikony to zło itp)Niestety,skutki nie były zadawalające.Obecnie używam produktów z sylikonami-oczywiście "z głową".Kochana,każdy ma inne włosy więc próbuj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje włoski jak na razie nie reagują na nową pielęgnację, mam nadzieję że z czasem się to zmieni :)

      Usuń
  2. chciałabym mieć tak długie włosy, jejkaa.. :) ale Ci zazdroszczę. ja narazie tylko oleje stosuję i naftę i też ok. ale gdzie moje włosy do długości Twoich :)

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie używałam nafty! będę musiała wybrać się na zakupy :D

      Usuń
  3. piekny kolor co to ?
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/04/pastele-rzadza.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Im cześciej patrzę na Wasze podsumowania miesięczne i na olejowanie, naiwlżanie to mam coraz większą ochotę sama dołączyć do włosomaniaczek, tylko nie wiem od czego zacząć, jak olejować, jak dbać o włosy. Przede mną długa droga, ale coś muszę zrobić, bo włosy w ogóle mi nie rosną i kruszą się na końcach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz zajrzeć tutaj http://hair-and-food.blogspot.com/p/wosy.html jeśli nie wiesz od czego zacząć :)

      Usuń
  5. zdecydowanie widac różnicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba masz ich więcej, dobrze mi się wydaje? :)
    Jeśli chodzi o moje włosy, to marzec nie był najlepszym miesiącem :P
    CG kompletnie się u mnie nie sprawdziło, zresztą u mnie nie sprawdza się jeden sposób mycia włosów. Na bieżąco, na podstawie obserwacji ustalam co z nimi zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie bardzo umiem stwierdzić jak na razie co im się podoba :(

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger