Zapowiedź testowania odżywki z Eveline SOS Lash Booster

Będąc w sobotę w Hebe moją uwagę przykuło serum do rzęs z Eveline a że moje obecne już jest na wykończeniu postanowiłam kupić to i wypróbować je.

Będę używać to serum od dziś, przez cały kwiecień i na początku maja pokażę Wam jak sprawdziło się na moich rzęsach. Obecnie wyglądają one całkiem nieźle, zwłaszcza jeżeli podmaluję je tuszem.


Ich obecną długość zawdzięczam innemu seru z Eveline którego recenzję i aktualizację rzęs (po miesiącu używania) pokazywałam jakiś czas temu na blogu. 

Czyżby pogoda zaczynała się poprawiać? Trzymam za nią kciuki, miłego wieczoru :)

3 komentarze:

  1. Patrzę na pudełko, patrzę i już prawię nie wierzę, że tego nie ma! A jednak - 5w1 :P Eveline chyba nigdy z tego nie zrezygnuje, zawsze musi być ileśtam w 1 :P
    Ja obecnie używam tego białego serum ale tylko pod tusz, normalnie na noc leci olejek rycynowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też to zauważyłam i nie wierzę w taki coś dopóki się nie przekonam jak na prawdę działa :)

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger