Wczorajsza wycieczka

Jak wiecie wczoraj wraz z Bartkiem pojechaliśmy do Wrocławia na jeden dzień. To chyba była najbardziej męcząca wycieczka na jakiej byłam!

Miałam zaplanowaną pobudkę na 4:10 jednak nie mogłam spać i wstałam już o 3:40, to pewnie z nerwów przez podróżą, ja już tak mam. Pociąg odjechał o 6:25 z Krakowa Głównego a we Wrocławiu byliśmy punktualnie i 11:29, żadnych opóźnień :)
Pierwszym co zrobiliśmy po wyjściu z pociągu był spacer na dworzec autobusowy aby zorientować się gdzie mamy iść na busa po 11 godzinach pobytu w mieście. Następnie udaliśmy się do Muzeum Narodowego, wielki plus za wstęp który był za darmo!



Następnym przystankiem po muzeum byłą Hala Stulecia wkoło której spacerowaliśmy jakieś półtorej godziny, może krócej. 


Odra, w drodze na Halę Stulecia



Mieliśmy mieszaną pogodę. Jednej chwili potrafiło świecić słonko i przyjemnie grzać  a w drugiej padać, cały czas strasznie wiało, dobrze że nie urwało nam głów!
Idąc na Halę minęliśmy Pasaż Grunwaldzki do którego wstąpiliśmy zaraz po spacerze w okolicach Hali. Tam umililiśmy sobie czas pysznym deserkiem orzechowym.


Po pysznym deserze pojechaliśmy na Sky Tower by wykupić bilety na punkt widokowy. Niestety brakło miejsc na 17;30 więc wykupiliśmy na 20:30 co kompletnie popsuło nam plany. Wyszło więc tak że pojechaliśmy na rynek w poszukiwaniu jakiejś restauracji lub baru w którym moglibyśmy zjeść. Ogólnie to ciężko nam się poruszało po Wrocławiu, a to dlatego że ulice są dziwnie rozmieszczone. Niektóre w połowie są dopiero oznakowane. Jakieś półtorej godziny chodziliśmy za jakąś restauracją (większość z nich to bary sushi i restauracje włoskie) aż w końcu zdecydowaliśmy że wrócimy do Sky Tower i tam poszliśmy do Subway'a na przepyszne kanapki, szkoda że nie zrobiłam zdjęć, ale byłam już tak zmęczona i głodna że nawet o tym nie pomyślałam.




Kiedy wybiła 20:30 staliśmy już w kolejce do windy. Widok miasta zapiera dech w piersiach. Jeśli będziecie we Wrocławiu to koniecznie musicie zobaczyć panoramę miasta, jest ona przepiękna. Ciężko było mi ją sfotografować, większość zdjęć była zamazana, wyszło dobrze chyba tylko jedno zdjęcie które nawet w połowie nie oddaje tego jakie to miasto nocą jest przepiękne.


Kiedy zjechaliśmy w dół mieliśmy jeszcze 2,5 godziny do autobusu, poszliśmy więc usiąść na ławkę w Sky Tower i odpocząć po tym męczącym dniu, na dworcu byliśmy półtorej godziny wcześniej.


Tak wyglądała nasza wycieczka do Wrocławia. Podsumowując: obydwoje z Bartkiem się zawiedliśmy. Miasto jest zdecydowanie za spokojne, usypia już po godzinie 21. Będąc tam obydwoje zatęskniliśmy za Krakowem. Jednak wrócimy tam, nie mieliśmy czasu żeby iść do zoo i jeszcze w parę innych miejsc.

Znacie Wrocław? Zwiedzałyście? Co o nim myślicie?

Przypominam o rozdaniu które trwać będzie jeszcze przez 6 dni i o ankiecie która jest w prawym górnym rogu.

8 komentarzy:

  1. Ja jak już wspomniałam jestem zakochana we Wrocławiu i tyle :D Polecam zobaczyć jeszcze Zoo i Ogród Japoński no i może Panoramę Racławicką ;) Krasnale liczyliście ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie byłam jeszcze we Wrocławiu, ale mam nadzieję, ze odwiedzę to miasto w końcu. świetne zdjęcia :))

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjecia, przedostatnie wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wrocław przepiękne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę w końcu zobaczyć to miasto :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger