TAG: reading is cool!

Ostatnio na którymś z blogów znalazłam TAG reading is cool i postanowiłam zrobić go dziś. Czytanie to jedno z dwóch moich największych hobby, nie byłabym sobą gdym nie zrobiła tego tagu.

O jakiej porze dnia czytasz najczęściej?
Najczęściej czytam wieczorem leżąc w łóżku. Choć praktycznie cały czas mam przy sobie jakąś książkę i czytam chociażby nawet w tramwaju jadąc do szkoły.

Gdzie czytasz?
Odpowiedź wyżej :)

W jakiej pozycji czytasz najchętniej?
Leżącej bądź siedzącej. Zależy gdzie akurat jestem :)

Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?
Nie mam żadnego ulubionego. Czytam to, co akurat wyda mi się fajne po przeczytaniu recenzji.

Jaką książkę ostatnio dostałaś/kupiłaś?
"Spokój duszy", już nie mogę się doczekać aż zacznę ją czytać, coś nastąpi to pewnie nie wcześniej niż pod koniec roku szkolnego :(

Co czytałaś ostatnio?
Jestem teraz na etapie nadrabiania lektur szkolnych i obecnie czytam "Lalkę", męczę ją już ponad miesiąc. W międzyczasie skubnęłam troszkę "Zbrodni i kary", ponieważ była ona przerabiana (w sumie nadal jest) na polskim. Wyszło tak że teraz czytam "Lalkę" a "Zbrodnię i karę" będę musiała dokończyć jak tylko ukończę powieść Prusa.

Co czytasz obecnie?
"Lalkę" Bolesława Prusa którą chciałabym już skończyć.

Używasz zakładek czy zaginasz ośle rogi?
Jakiś czas temu zrobiłam sobie zakładkę metodą origami i teraz nią zaznaczam strony na których skończyłam czytać. Zanim jednak wpadłam na pomysł z własną zakładką zawsze używałam tych gotowych. Mam ich multum.

Audiobook czy książka?
Książka! Zawsze i wszędzie <3

Jaka jest Twoja ulubiona książka z dzieciństwa?
Moją ulubioną książką była, jest i będzie seria "Pamiętnika księżniczki" Meg Cabot. Pierwszy raz sięgnęłam po nią w podstawówce i poleciła mi ją pani bibliotekarka ze szkoły. Od tamtej pory zakochałam się w czytaniu.

Którą z postaci literackich cenisz najbardziej?
Przeczytałam już tyle książek że nie jestem w stanie wybrać jednej postaci. Podoba mi się postać Izabeli Łęckiej z "Lalki", wiem że nie wzbudza ona raczej pozytywnych emocji, jednak zyskała sobie swoim byciem zimną arystokratką moją sympatię.

Ulubione książki?
 Na pewno są to "Błędy" autorstwa Jakuba Małeckiego. Myślałam nad recenzją tej książki i wrzuceniem jej dla Was ale nie jestem przekonana. Mam ją do połowy napisaną od jakiś dwóch miesięcy i leży sobie w kopiach roboczych, chciałybyście poczytać recenzję książki mojego autorstwa? Seria "Pamiętnika księżniczki" Meg Cabot, "Panna i chłopak z vis-a vis" Weatherley Anny-Louise, jeśli lubicie sobie popłakać to serdecznie Wam ją polecam, chorowałam po skończeniu tej książki, oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Bardzo też wciągnęły mnie dwie książki Agnieszki Błotnickiej, "Kiedy zegar wybije dziesiątą" i "Czarna operacja". CO jest kontynuacją KZWB. "Opium w rosole" Małgorzaty Musierowicz, na pewno ją znacie, jest to szkolna lektura, jedna z trzech która bardzo mi się spodobała (oprócz tego "Karolcia" i "Hobbit"). Ostatnią książką jest "Umieraj dla mnie" autorstwa Karen Rose, jest to thiller który pochłonęłam praktycznie w kilka dni, jeśli lubicie być trzymane w napięciu to ta książka będzie dla Was.

Jeśli któraś z Was ma konto na lubimyczytać.pl i chciałaby być na bieżąco z tym co czytam aktualnie to niech mnie zaprosi do znajomych lub zaobserwuje, będzie mi miło :) @lubieczytacksiazki

Jeśli są wśród Was takie mole książkowe jak ja, to nie muszę nawet zachęcać do zrobienia tego tagu :D Jesli się któraś z Was zdecyduje to niech mi wrzuci link w komentarzu. 

Dobrej nocki dziewczyny! Jutro będzie ciężki dzień!

6 komentarzy:

  1. Ja też najczęściej czytam wieczorem w łóżku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio uwielbiam czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też bardzo lubię czytać, a ostatnio mi na to czasu brakuje :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, genialny tag <3
    Uwielbiam czytac :)
    by-margaret♥

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger