Rozdanie z okazji moich osiemnastych urodzin!

Jak pewnie wiece ostatnio dodałam post w którym zorganizowałam rozdanie. Pomyślałam jednak że warto zrobić na to osobny post, tak będzie mi dużo wygodniej, wszystko będzie w jednym miejscu.

Do zgarnięcia jest:
  • Żel do skórek z Lovely
  • Eliksir silnie nawilżający z Lovely
  • Rozgrzewający krem do stóp z Balei
  • Balsam do ciała mleko i miód z Balei
  • Balsam do ciała kokos i orzech shea z Balei
  • Szampon wygładzający z Balei
  • Odżywka do włosów farowanych z Balei
  • Żel pod prysznic kokos i nektarynka z Balei
  • Maseczka anty - stres z Ziaji
Kosmetyki z Balei dostałam i niektóre z nich były otwarte tylko do powąchania żaden z nich nie był używany.
Aby wziąć udział w rozdaniu trzeba:
  • Być publicznym obserwatorem mojego bloga
  • Polubić mój blog na fanpage na facebook'u
  • Zostawić komentarz z podpisem że bierzesz udział
  • Podać w komentarzu swój adres email

Na zgłoszenia czekam do 22 marca, na drugi dzień ogłoszę zwycięzcę!

Czekam na Wasze zgłoszenia pod tym postem!

13 komentarzy:

  1. No to i ja jeszcze raz się zgłoszę xP
    Biorę udział - marcepan94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuje jako in&out blog .fb jako joan cy ,biore udzial mail:asiazimmer1@gmail.com (wszystko ok?)
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wezmę udział, nagroda jest bardzo zachęcająca. W jakiej formie mamy się zgłaszać, jakieś warunki?
    I kochana przede wszystkim wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że ćwiczę . Nie ma , że nie ! (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wezmę udział :)
    pinklipstickmua@gmail.com

    Obserwuję jako : Pink Lipstick
    FB lubię jako : Agata Ce
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział:
    martyna1886@wp.pl

    Obserwuje jako: martyna k
    Lubię na fb jako: Martyna Klukowska

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział :)
    E-mail: kraina.testowania@wp.pl
    Obserwuję jako: Panna Michalina
    Lubię jako: Teresa P.

    <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udziaał
    obserwuję jako Marcelita
    Lubię na FB jako Gosia B.
    Mail: muchacita@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział;)
    Nie jestem pewna czy to to samo, a nie mogę dodać do obserwowanych (nie działa;/;/) poprzez dołączenie do witryny, ale dodałam do mojej listy blogów;) (to samo czy nie?)
    Na fb lubię jako Aleksandra W
    mail: olinka939@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie wspaniałe nagrody szkoda, że się spóźniłam. :) /P

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger