Roczna aktualizacja włósów

Weekend jak szybko przyszedł tak zapewne szybko się skończy. Wciąż nie mam na nic czasu i uważam że 24 godziny to zdecydowanie za mało. Marzec jak szybko przyszedł tak szybko pójdzie i reszta miesięcy zleci tak samo szybko po czym będą wakacje i będę w klasie maturalnej. Nawet nie chcę o tym myśleć!

Tak samo szybo zleciał prawie rok odkąd po raz pierwszy dodałam zdjęcie moich włosów na pierwszego bloga. Chciałam sobie wtedy zrobić ombre, dobrze że szybko mi to przeszło i w końcu go nie zrobiłam.


Przez ten rok poprawił mi się zdecydowanie skręt (o ile mój można w ogóle tak nazwać;)). Na zdjęciu z tego roku go nie widać, bo wcześniej włosy zostały przeczesane. Zobaczycie go jednak we wcześniejszych aktualizacjach. Troszkę im się też podrosło i zostały ścięte na kształt "V" z którego chcę powoli schodzić, ale nie wiem jeszcze jak chciałabym je podciąć czy na pół okrągło, czy na prosto. Jak sądzicie? 

Zdjęcie włosów było robione przed moim włosomaniactwem, wtedy jeszcze nie znały one cudownych właściwości olejów. Teraz staram się je olejować trzy razy w tygodniu aby je odżywiać. Zmieniła się cała moja pielęgnacja przez ten rok. Wtedy nie używałam nawet odżywki bo myślałam że moje fale tego nie potrzebuję, tak bardzo się myliłam! Myłam włosy i od czasu do czas nakładałam maskę którą od razu spłukiwałam nie dając jej nawet zadziałać na włosach. Mam nadzieję że kolejne miesiące ich pielęgnacji będą dawały równie dobre rezultaty!

Co myślicie o przemianie moich włosów? Widzicie ją czy uważacie że niewiele się zmieniły?

4 komentarze:

  1. widac roznice ,co do ciecia mysle ze na prosto i troche podcieniowac pozdrawiam :)
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  2. wg mnie mało podrosły przez rok, chyba ze podcinałaś co jakiś czas :) eh, ja też kiedyś popełniałam wiele błędów w pielęgnacji włosów, teraz staram się uważać lepiej, no i cały czas się uczę przecież, co i jak ;) ale w Twoich włosach poprawę, nawet ze zdjęcia można zauważyć, ze mają lepszą kondycję, a co do ścięcia, to polecam na prosto, kiedyś też miałam ''V'', ale wygodniej mi w równo ściętych :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger