#4 Podsumowanie miesiąca

Luty zawsze mija szybko, na szczęście! Nie mogłam się doczekać marca, a to dlatego że w tym miesiącu, trzynastego, będę mieć już oficjalnie osiemnaście lat! Pamiętam jak jeszcze parę lat temu myślałam sobie że będzie to takie super i w ogóle, że będę już "dorosła" i wiecie co? Czuję się cały czas tak samo i wątpię żeby po urodzinach się to zmieniło.


A dziś tak jak co miesiąc mam dla Was małe podsumowanie miesiąca moich zdjęć na instagramie, miłego oglądania :)

♥spacerek♥moja przyjaciółka i jej pomysły♥twórczość mojego chłopaka♥
♥kolejna lektura♥najlepsza na świecie kolacja♥muffinki które piekłam na walentynki♥
♥chrust♥ja♥z Ukochanym♥

A Wam jak zleciał ten miesiąc?:)

17 komentarzy:

  1. muuffinki . <3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam + proszę kliknij w baner sheinside.<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Imię od tyłu brzmi jak kebab :P nie mogę przestać się śmiać :D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo 18 lat? :D No no, to dorosłość czeka :) Ja już (nie)stety mam trochę więcej :)
    Sushi! mniam.. :)
    Zbrodnia i kara? Jak ci idzie czytanie? Wiem, że mnie się nie podobała :(
    Pozdrawiam!
    Lukrecja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze? przeczytałam do 28 strony i przestałam, ale nie dlatego że mi się nie chce czytać tylko dlatego że muszę skończyć Naszą piękna polską "Lalkę" Prusa :D jak skończę to znów sięgnę po zbrodnię :)

      Usuń
  4. słodko wyglądacie :) tosty ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) tosty tak <3 ale nie z takim brzydkim "rysunkiem"! :D

      Usuń
  5. Hahahhahaha, tost mnie rozbawił :3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super mix :) Masz świetnego kolczyka , pasuje ci ! :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia :)
    Masz pomysłową przyjaciółkę i kreatywnego chłopaka^^
    Zapraszam:
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, są bardzo kreatywni obydwoje :D

      Usuń
  8. Jedyne co się zmieni po tych długo wyczekiwanych urodzinkach, to przyspieszenie zegara - uwierz, czas leci, jak z bicza strzelił...faktycznie Bartek-kebab - całkiem pomysłowe hehe ;) OBSERWUJĘ ;)
    siedemserc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo słyszałam, że po osiemnastce dopiero zacznie czas lecieć...

      Usuń
  9. Szykujesz jakąś imprezę osiemnastkową? :d
    *blog*

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger