Osiemnaście lat minęło jak jeden dzień! :)

Odliczałam dni do trzynastego marca.Czekałam na niego bardzo długo, tak bardzo chciałam być już pełnoletnia. No i jestem.

mój tort i dzisiejsza kolacja 
Od dziś oficjalnie mam osiemnaście lat. Dostałam mnóstwo cudownych życzeń i prezentów. Jednym z tych prezentów jest nowy aparat którym będę od tej pory pstrykać dla Was fotki. Tak bardzo się cieszę! Zbierałam pieniądze na nowy sprzęt a teraz mogę przeznaczyć je na coś innego, to mnie mama zaskoczyła!
Z tej okazji mam dla Was rozdanie. Będzie to pierwsze rozdanie organizowane przeze mnie i jestem bardzo podekscytowana, nie mogę się doczekać aż obdaruję którąś z Was paczuszką ode mnie

Można zgarnąć:
  • Żel do skórek z Lovely
  • Eliksir silnie nawilżający z Lovely
  • Rozgrzewający krem do stóp z Balei
  • Balsam do ciała mleko i miód z Balei
  • Balsam do ciała kokos i orzech shea z Balei
  • Szampon wygładzający z Balei
  • Odżywka do włosów farowanych z Balei
  • Żel pod prysznic kokos i nektarynka z Balei
  • Maseczka anty - stres z Ziaji
Kosmetyki z Balei dostałam i niektóre z nich były otwarte tylko do powąchania, żaden z nich nie był używany.
Aby wziąć udział w rozdaniu trzeba:
  • Być publicznym obserwatorem mojego bloga
  • Polubić mój blog na fanpage na facebook'u
  • Zostawić komentarz z podpisem że bierzesz udział
  • Podać w komentarzu swój adres email.
Na zgłoszenia czekam do 22 marca, na drugi dzień ogłoszę zwycięzcę!

Rozdanie trwa od 13.03 - 23.03

Mam duże zaległości na Waszych blogach więc już się zabieram za odwiedzanie Was! Zachęcam do udziału w rozdaniu i do wypełnienia ankiety (prawa górna strona). 

20 komentarzy:

  1. Spóźnione sto lat sto lat ;) U mnie już niedługo 20 taka starość ! :(
    To ja wezmę udział :D A nóż może coś wygram pierwszy raz :D
    Na fejsie lubię już trochę ;D
    Biorę udział - marcepan94@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie Marcepanek ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny tort :)
    najlepszego :*
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wspaniały tort! I wszystkiego najlepszego z okazji przekroczenia tego (podobno) magicznego progu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odrobinkę spóźnione 100 lat :) Tort wygląda bardzo słodko i na bardzo smacznego! Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z tego roku jako 18 - latka :)

    Zapraszam do siebie, równolatki :) http://www.lefffka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego!
    Jaki to aparat? :D

    Biorę udział :) juliat.97@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział :)
    E-mail: kraina.testowania@wp.pl

    Lubię : Teresa P.
    Obserwuję: Panna Michalina

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie pyszności, świetny tort ;) I spóźnione życzenia urodzinowe ;)
    Zapraszam do mnie ;) + obserwuję ;) http://rosekir.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział
    E-mail : bartlomiej.koczwara@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział
    panipieguska@interia.pl
    Obserwuję jako Katarzyna Kate
    Na Fb jako Katarzyna Kate

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger