Nareszcie sobota!

Pamiętacie jak na początku tygodnia pisałam Wam że chcę już sobotę? Ten tydzień jednak zleciał znaczenie szybciej niż myślałam.

Jak wiecie wczoraj miałam urodziny, a już w poniedziałek dostałam bardzo nietypowy prezent od mojego chłopaka. Mianowicie kupił nam bilety na pociąg i jutro ok 7 rano będziemy w drodze do Wrocławia! Uwielbiam jeździć pociągiem i bardzo chciałam zwiedzić to miasto, Bartek mnie zaskoczył! Powoli muszę wszystko pakować i ok 22 iść spać, jutro mam pobudkę o 5 rano!
W niedziele wieczorem pokażę Wam zdjęcia z Wrocławia, będą to zdjęcia robione nowym sprzętem, jestem bardzo ciekawa czy się Wam spodobają.

Życzę Wam miłego piątkowego wieczoru i udanej soboty i przypominam o rozdaniu i ankiecie.

14 komentarzy:

  1. Mi też ten tydzień szybko zleciał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo no to prezent tym bardziej trafiony :) udanego zwiedzania ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się niestety ciągnął w nieskończoność, na szczęście że jest już piątek!
    konkurs

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, moje ulubione miasto <3 Zazdroszczę, że możesz zwiedzić Wrocław. Ja niestety mieszkam dosyć daleko i nie mogę pozwolić sobie na częste wypady :( Ale to nic, od czego są wakacje ;) Miłego zwiedzania !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam będę pierwszy raz! :D dziękuję :)

      Usuń
  5. O super! Nie zapomnijcie wejść do Japońskiego ogrodu jeżeli będzie ładna pogoda i będzie czynny! :)
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli trafił, nie kupił nic zbędnego a coś konkretnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze chciałam zwiedzić Wrocław, to piękne miasto :))
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  8. to preezent super:):)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam . ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę takiego prezentu!:D

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger