Moje ulubione produkty do ust

Jakiś czas temu miałam bzika na punkcie kupowania produktów do ust. Wtedy też zaczęłam interesować się nie bezbarwnymi balsamami a szminkami o intensywniejszych kolorach w których jeszcze nie dawno nikomu bym się nie pokazała. Po części do kolorowych pomadek przekonał mnie mój chłopak i bardzo mu za to dziękuję.




Essence Longlasting Lipstick, nr 09 wear berries!
Kiedy mój szał na kolorowe pomadki się już skończył w Naturze ujrzałam to cudo. Uznałam że kolor jest jak dla mnie zbyt odważny ale i tak ją wezmę bo przecież jest ona przepiękna! (my kobiety tak mamy ;)) Jednak szybko się przekonałam i boję się w nią "ubierać", wręcz przeciwnie - jest to moja ulubiona szminka! Na pewno na jednej z tej serii nie poprzestanę :)


Miss Sporty Perfect Colour Lipstick nr 174 Seduction
Jest to ciemny kolor jednak ja w takich czuję się najlepiej. Ma ona delikatne drobinki które się mienią i utrzymuje się na moich ustach jakieś 2-3 godziny. To moja druga, zaraz po wear berries, ulubiona szminka.


Maybelline Baby Lips cherry me
Jeszcze nie dawno było tak głośno o tych pomadkach że nie mogłam przynajmniej jednej nie wypróbować. Wybrałam wersję wiśniową które barwi delikatnie usta na czerwono. Jestem z niej bardzo zadowolona i jeśli rezygnuję z kolorowych pomadek to praktycznie zawsze używam tej. W dodatku pięknie pachnie.
KWC!


Wibo Lip Sensation
Niestety nie wiem co to za numerek, napisy na naklejce przy aplikatorze się zmyły w wraz z nimi sam numerek. Z opakowania również zmyły się napisy, przy odkręcaniu aplikatora produkt wylewa się z opakowania. Jak na razie same wady, więc dlaczego go lubię? Otóż dlatego że nakładając go na usta sprawia on wrażenie większych poprzez taflę jaka powstaje. Ma kolor zbliżony do moich ust więc pięknie się one mienią.
KWC!



Nivea Lip Butter Vanilla & Macadamia
Nie byłabym sobą gdybym nie wspomniała o tym masełku. Nie używam go często ze względu na opakowanie które do higienicznych raczej nie należy. Jednak kiedy rano szykuje się do szkoły sięgam po nie. Uwielbiam się rozkoszować tym pięknym zapachem w dodatku super nawilża.

Głosowanie w ankiecie dobiegło końca! Tak jak już wcześniej Wam pisałam najwięcej głosów zdobyły recenzje, następnie na równi stylizacje wraz z postami o mojej codzienności a najmniej głosów otrzymały posty tematyczne wraz z tutorialami. Wszystkim głosującym dziękuję za wypełnienie ankiety, wyniki jej będę brać pod uwagę podczas tworzenia postów dla Was.

13 komentarzy:

  1. wiśniowa baby lips jest fajna, bo świetnie nawilża. Mam też różową, ale moje usta wysusza ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą pomadkę Essence i masełko Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy szminka z Essence nie wysusza Ci ust ? Mam nr 05. Kolor jest przepiękny lecz trzyma się strasznie krótko, a moje usta wysuszone są na wiór :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam to masełko Nivei:) Używam go na noc żeby zregenerować usta:)

    OdpowiedzUsuń
  5. też uwielbiam masełka z nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. moja kolekcja pomadek liczy o wiele wiele więcej :D

      Usuń
  7. uwielbiam Maybelline Baby Lips <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Masełko do ust Nivea jest super :) osobiście używam również Maybelline Baby Lips :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomadki z Essence mają super kolory ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger