Moje rysunki

Prawie miesiąc temu dodałam post o moich marzeniach. Dwie z Was były chętnie by zobaczyć moje rysunki, przemyślałam to i uznałam że w sumie czemu nie :)

Zdaję sobie sprawę że nie każdemu z Was moje prace się spodobają, jestem otwarta na konstruktywną krytykę. Bardzo Was proszę abyście grzecznie napisali mi co mogę poprawić w swoich pracach. Niektóre z nich mogą być pomięte, a to dlatego że trzymam je wszystkie w segregatorze i nie chciałam ich wyciągać z folijek.
Na początek pokażę Wam postacie z bajek jakie rysowałam najczęściej. One też najlepiej mi wychodziły. Większość z nich jest z 2011 roku, wtedy rysowałam najwięcej.












Można by powiedzieć, że rysowanie postaci z bajek opanowałam do perfekcji :D moimi ulubionymi pracami są te z Chojrakiem (moja ulubiona bajka!) pokazałam Wam ich zaledwie dwie, ale musicie wierzyć mi an słowo że w segregatorze mam ich o wiele wiele więcej. Dużo gorzej idą mi ludzie, których pokażę Wam teraz, jest wśród nich jedna perełka, Rysiek Riedel, byłam wręcz dumna kiedy go narysowałam, jak samo jak Michaela Jacksona, myślę że większości z Was się on jednak nie spodoba.






Nigdy nie umiałam wyobrazić sobie czegoś np jakiejś osoby i narysować jej. Znacznie łatwiej jest mi kiedy patrzę na obrazek i przelewam wszystko na kartkę. Jednak parę razy udało mi się wyczarować jakieś bazgroły, najbardziej podoba mi się postać Jacka Sparrow'a.




Lubię też czasem po szkicować sobie po prostu to co akurat mam przed oczami, np kwiat lub rysunek z serwetki. Ostatni rysunek jaki narysowałam to całująca się para, narysowałam ich 26.10.13 r. Oto reszta moich prac + perełka z której jestem najbardziej dumna.









Wiem, że ta ostatnia praca wydaje się dziwna. Jest to moja interpretacja piosenki Red Hot Chilli Peppers - Porcelain. Po prostu słuchałam piosenki, wsłuchiwałam się w tekst i rysowałam. Pierwszy udało mi się narysować coś takiego.


A oto moja perełka. Rysowałam to dwa dni i byłam tak pochłonięta że nawet nie zauważyłam że jedno skrzydło jest cieńsze od drugiego. jednak dla mnie jest to nie ważne, nigdy nie udało mi się narysować czegoś piękniejszego. Wiem że mogę teraz wyjść na nieskromną ale nic na to nie poradzę że ta praca tak mi się podoba. Chciałabym Was też przeprosić za jakość zdjęć, niestety mojemu aparatu ciężko było sfotografować kartkę :(

Co myślicie o moich pracach? Który rysunek podoba się Wam najbardziej a który najmniej? Czekam na Waszą konstruktywną krytykę!

19 komentarzy:

  1. Ależ ładne, masz talent;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja, jako ekspert wypowiem się dość krytycznie haha :D więc nie umiesz kolorować kredkami, ale i tak Cie kocham

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rysunki, najbardziej podoba mi się kot tom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie się najbardziej spodobał ten rysunek: http://2.bp.blogspot.com/-tLGh7nMv2Kg/UxWkHwc160I/AAAAAAAAD5Q/0p0eiv23cR0/s1600/DSCF7564.JPG

    masz talent, musisz dużo ćwiczyć jeszcze :) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) szkoda że nie zawsze mam wene :(

      Usuń
  5. Ty to dziewczyno masz talent ;) Rysunki przepiękne ;)
    siedemserc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  6. Hey beauty wowww you have a really nice blog :) would you like if we follow each other on blog? let me know what do you think ? Regards from Bosnia ♥
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. też miałam taką skrytkę z moimi rysunkami. Twarze to trudniejszy kawałek chleba, ale widzę cartoon network oglądałaś wnikliwie :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak, byłam wielką fanką :D szkoda że teraz leci tam taki syf ;/

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger