Miły poniedziałek ♥

Mimo iż poniedziałek jeszcze się nie skończył to już teraz wiem że należy on do jednych z milszych poniedziałków!

w tej chwili ♥
Rano jechałam razem z Bartkiem w tramwaju, później dostałam 4 z odpowiedzi z historii a w międzyczasie okazało się że mam odwołane dwie ostatnie lekcje, mianowicie francuski na którym miałam poprawiać kartkówkę na którą w ogóle się nie nauczyłam. Jestem już w domu jem czarny las oraz popijam kawkę z nowego kubka, który kupiłam w niedziele będąc z mamą w Ikei. Nawiązując chciałabym Wam pokazać jaki pyszny torcik miałam okazję tam wtedy zjeść.


Jest to torcik migdałowy który jest moim absolutnym ulubionym ciastem! Do tego popijałam sobie cappucino z pianką ♥ Jeśli będziecie w Ikei to zachęcam do zjedzenia tam obiadu a na deser wzięcia sobie tego torciku, coś pysznego!

Lecę leniuchować dalej! Oby Wasz poniedziałek był równie miły jak mój!

7 komentarzy:

  1. Rzeczywiście Ci się dzisiaj udało z tą szkołą, kawusię chętnie bym Ci podpiła ale słodyczy nie jem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. weź tu człowieku chudnij...chyba oczy sobie wydrapię
    Try to design

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem, mnie samej jest ciężko oglądać u kogoś takie zdjęcia :D

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger