Luźny tydzień

Czuję że ten tydzień będzie mi się niemiłosiernie dłużył, a to dlatego, że z niecierpliwością czekam na sobotę! Więcej o tym dniu napiszę Wam w piątek wieczorem, choć możecie się domyślać, jeśli czytałyście poprzedni wpis, o co chodzi! Nie mogę się doczekać!

dzisiejsze <3
Ten tydzień mam luźny, żadnych sprawdzianów ani kartkówek. W przyszłym za to wypracowanie z polskiego, kartkówkę z biologii i kartkówkę z angielskiego. Najbardziej boję się biologii! Szłam do klasy pedagogicznej z zamiarem zdawania biologii na maturze, jednak musiałam zmienić plany po tym, jak poszłam na lekcje i przekonałam się, nawet nie tego że biologia jest piekielnie dla mnie trudna, ale dlatego że dużo świadczy o nauczycielu który uczy tego przedmiotu. A szkoda!
Ponawiam również pytanie które zadałam Wam we wcześniejszym poście: znacie jakieś ciekawe miejsca do zobaczenia we Wrocławiu?

Zmykam robić zadania, miłego wieczoru!

3 komentarze:

  1. a ja jutro sprawdzian z matmy i matura z niemca, ehh. ale cóż. ;) fajnie masz.

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w przyszłym tygodniu za to ciężko :(

      Usuń
  2. Więc powodzenia w następnym tygodniu ;) Życzę samych piąteczek ;) Pozdrawiam: siedemserc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger