Kolastyna YOUNG żel oczyszczający - recenzja

Aż chce się żyć kiedy za oknem świeci słonko! Wiosna się zbliża a ja już nie mogę się doczekać kiedy wskoczę we wiosenną kurteczkę. Niby mogłabym już chodzić, ale teraz jest taka pogoda że lepiej jej nie ufać i jeszcze troszkę zaczekać z wiosennymi ubraniami.

Jakiś czas temu będąc w Rossmanie upatrzyłam kosmetyki z Kolastyny. Z serii YOUNG mam już 3 w 1 i kiedy zobaczyłam żel oczyszczający i krem do twarzy od razu wylądowały u mnie w koszyku. Dziś zrecenzuję Wam żel oczyszczający gdyż z niego korzystam najczęściej, jeśli jesteście ciekawe czy się u mnie sprawdził zapraszam dalej.


Żel "stoi na głowie" więc produkt spływa w dół ułatwiając przy tym aplikacje go na dłoń. Jest to bardzo wygodne, kiedy produkt jest na wykończeniu można z łatwością dobić do denka. Konsystencja jest przeźroczysta i lejąca ale nie na tyle by żel lał się nam przez palce. Ma charakterystyczny zapach, czuć w nim alkohol który, nawiasem mówiąc, jest na początku składu.


Działanie ma fajnie. Faktycznie oczyszcza i odświeża buzię. Jednak myślę że dla osób o skórze suchej kompletnie się nie sprawdzi. Moją cerę (mieszaną) wysuszył po 3-4 razach stosowania. Myślę że powinno się go używać jakieś dwa razy w tygodniu, ewentualnie trzy, ale nie częściej.  


Moja ocena; 4/5 
Ze względu na zapach który zalatuje alkoholem i wysuszanie cery mimo iż producent zapewnia że produkt nie wysusza, odejmuje punkt.

Co myślicie o tym produkcie? Zachęciłam Was, czy wręcz przeciwnie?

6 komentarzy:

  1. Nie dziwię się, że wysusza skoro ma tak wysoko alkohol w składzie. Poza tym przy opisie działania jest gwiazdka, która może oznaczać, że nie wysuszy gdy użyjesz kremu nawilżającego z tej samej serii ;) No nie wiem, przynajmniej ja tak rozumiem ten chwyt marketingowy ;P
    Pozdrawiam Marcepanek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna recenzja ,niestety mam problematyczna skore ,owszem mam wypryski i tlusta skore w obszarze t ale nie moge stosowac zadnego preparatu na bazie alkoholu :/
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  3. używałam go właśnie z tym kremem

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dzisiaj napisałam o preparacie do oczyszczania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze unikam kosmetyków z alkoholem bo moja cera ich zupełnie nie toleruje. Teraz przestawiłam się przede wszystkim na nawilżanie i moja cera wygląda o niebo lepiej :)
    Pozdrawiam, Justyna :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger