Dzień słodkości

Od dawna nie miałam tak wielkiej ochoty na słodkości jak dziś. Raz na jakiś czas dopada mnie taka wielka ochota kiedy zjadłabym niemal wszystko, haha.
Ale kto by sobie odmówił ciasta i muffinki? Do tego popijam zieloną herbatkę i odpoczywam przed tv. To jest życie!



Zapomniałam Wam wspomnieć że wczoraj byłam pierwszy raz w Operze! Byłyśmy wraz z mamą na spektaklu "Jezioro Łabędzie", pierwszy raz oglądałam balet. To było coś wspaniałego. Ruchy tancerzy były niesamowicie płynne, wyglądali jakby pływali po scenie. Baletnice podczas podnoszeń przez partnerów były lekkie jak piórko. Pamiętacie post o moich marzeniach? Dopiero patrząc na scenę tak na prawdę pożałowałam że nigdy nie będę tańczyć. Zrobiłyśmy sobie z mamą zdjęcia stylizacji aby Wam pokazać jak się wystroiłyśmy :)


I jak Wam się podobamy? Jak było w szkole?

4 komentarze:

  1. Ładnie wyglądacie :)
    Ja dzień słodkości miałam w poniedziałek ! :D

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja teraz do szkoły nie chodzę, bo jestem chora ;) Czasem też mam takie napady na słodkie :D

    Zapraszam i proszę o wypełnienie krótkiej ankiety na temat mojego bloga, ponieważ chciałabym wprowadzić jakieś zmiany, żeby bardziej się podobał czytelnikom :) (link do ankiety na końcu posta) ♥ Prosiłabym też o kliknięcie w jakikolwiek link :)
    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/03/must-have-with-persunmall.html
    * Jeśli nie chcesz to przepraszam za spam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądacie ;) Ja jeszcze nigdy nie zdecydowałam się na wizytę w operze, ale nutę znam, bo musiałam (na egzamin z metodyki muzyki) ;) Pozdrawiam: siedemserc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger