Pędzle...z Biedronki!

Chciałabym Wam pokazać co dziś sobie kupiłam. Czytałam o tym zestawie kiedyś na Waszych blogach, niestety u mnie w pobliżu nie ma Biedronki więc musiałam się obejść ze smakiem.

Byłam dziś w Biedronce z zamiarem kupna organizerów o których również wiem z Waszych blogów, niestety ich nie znalazłam, nie wiecie przypadkiem czy są jeszcze dostępne? Bardzo mi zależy na tym aby dorwać chociaż jeden.


Pędzelki znalazłam podczas obchodu między półkami. Przypadkiem rzuciły mi się w oczy i od razu sobie przypomniałam że w zeszłym roku czytałam o nich dużo dobrego. Miałam szczęście i dorwałam je na przecenie z 15 zł na 9 zł :) Jestem bardzo ciekawa jak będę się sprawować i jak będą wyglądać już po praniu, nie mogę się doczekać aż ich użyję! Na zestaw składa się pacynka, pędzelek do cieni, pędzelek do brwi, pędzel do pudru i pędzelek do ust. Do tego zamknięte są w różowym etui które bardzo mi się podoba, jeśli będę gdzieś wyjeżdżać to na pewno z niego skorzystam a na razie pędzle lądują w szklance z innymi akcesoriami do makijażu.

Macie te pędzle? Sprawdzają się u Was? A może dopiero tak ja ja staniecie się ich posiadaczkami?:D

Przypominam że pozostało dwa dni do końca rozdania!

18 komentarzy:

  1. Malutki zestaw, ciekawe jak się spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba zaraz znów się pomaluję żeby je sprawdzić, hah :D

      Usuń
  2. widziałam je w Biedrze,ale nie wiedziałam czy są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo nie wiedziałam że mają takie pędzle, wyglądają fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo nie widzialam tych pedzli w biedronce

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio w chińczyku zakupiłam jeden pędzelek i sprawuje się dobrze (:

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany, akurat potrzebuję pędzelków, być może kupię właśnie te :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O_O jestem w Biedronce prawie codziennie, ale pędzli to ja tam nie widziałam, a mam trzy Biedronki w mieście. Pewnie u mnie rozeszły się jak ciepłe bułeczki, i nie zdążyłam ich nawet zobaczyć :) Tak samo było ze stojakami na biżuterię, nie zdążyłam kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam ten stojak i nie wiem czy sobie go nie kupię ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super widziałam je właśnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. super blog, fajnie się Cię czyta i też jestem molem książkowym :))
    fajne pędzle... sama ostatnio tez nabyłam nową kolekcję :)


    http://thegrisgirl.blogspot.com.es/2014/03/the-gris-girl-for-dressale.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy ten zestaw! Nie pogardziłabym nim ;d

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję że będą Ci służyć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie nie wiecie czy te pędzelki jeszcze będą jakoś niedługo w biedronce??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one co jakiś czas się tam pojawiają, trzeba być czujnym :D

      Usuń
  14. Nie widziałam ich nigdy :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger