20 rzeczy które mnie uszczęśliwiają ♥

Od dziś aż do 29 marca na blogu będzie ankieta dotycząca pomysłów na wpisy. Jestem ciekawa co najbardziej chciałybyście zobaczyć u mnie na blogu, zachęcam do wypełnienia jej!

Oglądając wczoraj filmik Weroniki pomyślałam że fajnie byłoby zrobić taki post. Jest mnóstwo rzeczy które mnie uszczęśliwiają, jednak dziś chciałabym podzielić się z Wami tylko niektórymi z nich.

♥pomalowane paznokcie - dużo lepiej się czuję kiedy mam pomalowane paznokcie, nie lubię kiedy są nagie. Wczoraj po tygodniu sobie je pomalowałam i od razu poczułam się lepiej♥

♥porządek w pokoju - nie potrafię się skupić na czymkolwiek kiedy mam bałagan w pokoju, dużo milej mi się w nim siedzi kiedy jest pięknie wysprzątany♥

♥książki - z tagu który ostatnio zrobiłam dowiedziałyście się że książki to moje uzależnienie z którego jestem bardzo dumna♥

♥herbata - kolejne moje uzależnienie! choć jestem na nią uczulona to piję ją jak szalona przez cały rok! Uwielbiam szukać nowych smaków i potrafię wypić dziennie nawet pięć kubków ciepłej herbaty♥

♥sen - kiedy jestem wyspana od razu mam lepszy humor i dzień jest sto razu piękniejszy♥

♥ładny makijaż - odkąd zaczęłam oglądać youtube dużo się uczę o makijażu, robienie rano smokey sprawia mi czystą przyjemność, zwłaszcza jeśli ten makijaż wyjdzie mi na prawdę ładnie♥

♥luz w szkole - czy może być coś lepszego? kiedy nie muszę się martwić o nic co jest związanego ze szkołą jestem cała w skowronkach♥

♥blog - zdecydowanie pisanie dla Was sprawia mi jedną z największych przyjemności! chciałabym aby blog cały czas się rozwijał i potrzebuję w tym Waszej pomocy, jeszcze raz bardzo proszę o wypełnieniu ankiety, razem twórzmy tego bloga!♥

♥piękna pogoda - zwłaszcza po zimie której wszyscy już mieliśmy dość♥

♥oglądanie inspiracji - zwłaszcza fit! takie inspiracje sprawiają że od razu chce mi się biegać, choć bardzo tego nie lubię. Nie jestem z tych które tylko oglądają i narzekają że "chciałabym wyglądać jak ona", staram się odżywiać jak najlepiej, choć czasem skuszę się na jakieś małe grzeszki, i dużo się ruszać♥

♥opłacalna pielęgnacja włosów - kiedy widzę że wszystkie moje starania co do pielęgnacji nie ida na marne jestem jeszcze bardziej zmotywowana by walczyć o piękne i zdrowe włosy♥

♥moje przyjaciółki - one nie mogły się tu nie pojawić :) choć z niektórymi nie widzę się na co dzień to mamy ze sobą stale kontakty i piszemy albo sms albo na facebook'u♥

♥zakupy - której kobiety one nie uszczęśliwiają?♥

♥youtube - wciągnął mnie rok temu i praktycznie codziennie oglądam jakieś filmiki dotyczące tematyki urodowej, uwielbiam!♥

♥zdobywanie wiedzy z tematów które mnie interesują - nie tylko na youtube ale również w szkole. Kiedy bierzemy jakiś ciekawy temat to od razu chce mi się uczyć!♥

♥robienie zdjęć - kiedy dostałam swój pierwszy aparat robiłam zdjęcia jak szalona, z niektórych jestem na prawdę dumna :) dalej robię zdjęcia choć nie tak dużo jak kiedyś♥

♥moje zwierzątko - moja szynszyla potrafi czasem rozbawić mnie do łez! najbardziej śmieszy mnie, kiedy biegnie i nie wyhamuje np przed jakimś meblem, haha przekomicznie to wygląda♥

♥muzyka - kogo ona nie uszczęśliwia? słuchając niektórych piosenek mam przed oczami różne sytuacje z którymi dana piosenka mi się kojarzy, uwielbiam w ten sposób wspominać i myśleć♥

♥sushi - dziwie się ludziom którzy mówią mi że nie lubią sushi. Jakbym mogła to przynajmniej raz w tygodniu bym chciała je jeść, a tak to jem raz w miesiącu, nie chcę też żeby mi się przejadło♥

♥bycie w ruchu - mimo iż nie lubię wf-u, wręcz nienawidzę tego przedmiotu, to bardzo lubię się ruszać, spacery to dla mnie sama przyjemność?♥

A co Was uszczęśliwia? Przygotujcie się, jutro mam dla Was niespodziankę!

4 komentarze:

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger