Zakładka origami!

Chciałabym Wam pokazać dziś zakładkę techniką origami jaką sobie dziś zrobiłam przy pomocy jednego z tutoriali który znalazłam na internecie.

Jest to pierwsza rzecz jaką zrobiłam tą techniką i muszę powiedzieć że bardzo mi się to spodobało. Jeśli znajdę jeszcze jakieś fajne tutoriale i uda mi się coś stworzyć to na pewno się z Wami tym podzielę.


Jak wiecie jestem molem książkowym. Cierpię na wieczny brak zakładek do książek. Mój problem rozwiązało parę kartek z których stworzyłam zakładki-serduszka! Są banalne do zrobienia i polecam zainteresować się tą techniką, ponieważ można stworzyć na prawdę niesamowite rzeczy właściwie z niczego!


Moja "Lalka" nareszcie ma piękną zakładkę! Aż chce się czytać :)

Spodobał Wam się pomysł? Spróbujecie tej techniki?

14 komentarzy:

  1. wow super pomysł :) bardzo ladne serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna :) Też spróbuję taką zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś widziałam tutorial na takie urocze potworki-zakładki. Zrobiłam swoją, ale gdzieś ją zapodziałam, jak większość moich zakładek ;P Teraz zostały mi może cztery haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszukam tutoriali a jak znajde to pokażę na blogu :D

      Usuń
  5. kolega kiedyś dał mi takie serduszko ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, swego czasu sama składałam takie cudeńka. Nawet kilka książek książek znajdzie się w mojej szafie z tego okresu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te zakładki!^^ proste w wykonaniu i schludne. :) Bardzo mi się podobają. :)

    Zapraszam na mój pierwszy filmik na:
    https://www.youtube.com/channel/UCSMlWpIXk_1v6_dYoIEQX2g

    P.S. Mam nadzieję, że Ci się spodoba! Pozdrawiam gorąco. :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł, może kiedyś sama taką zrobię :-)

    www.japoneczkagirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger