Wszystko co dobre kiedyś się kończy...

Właśnie kończą mi się ferie. Te dwa tygodnie tak szybko zleciały że nawet nie zdążyłam się obejrzeć. Jestem załamana tym, że muszę wstać jutro przed siódmą rano :(

zdjęcie ze stycznia 


Ostatni dzień wolności spędziłam z Bartkiem. Pojechaliśmy do Bonarki i jedliśmy przepyszne bułki panini z salami za które zapłaciliśmy po 4,29 zł. Bartek nie dawno pojechał a ja muszę zbierać się pomału pakować i robić kolacje i śniadanie na jutro. Ale najpierw poodwiedzam Wasze blogi popijając przy tym pyszną herbatkę z sokiem malinowym <3.

Miłego wieczoru :)

12 komentarzy:

  1. Ja ferie właśnie zaczynam :-)
    Życzę wytrwałości w powrocie do szkoły!

    OdpowiedzUsuń
  2. Herbatka z sokiem malinowym? -Chyba wiesz co najlepsze w tak ponury wieczór!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem uzależniona od takiej herbaty, pije jej najwięcej zwłaszcza na jesień/zimę :)

      Usuń
  3. A ja muszę się uczyć bo mam jutro sprawdzian i we wtorek też. Świetny tydzień się zapowiada! Uwielbiam spędzać czas nad moimi ulubionymi przedmiotami zawodowymi!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. współczuję, ja jutro mam dzień nietykalności :)

      Usuń
  4. ja też kończę ferie, co za pech ;((

    OdpowiedzUsuń
  5. milego wieczorku i czytania blogow :)
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie jesteś sama, mi też się właśnie kończą :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam ferie jako pierwsza więc już dawno po, niestety :c

    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/02/persunmall.html#comment-form ♡♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger