Włosy w lutym

Kolejny miesiąc, kolejna aktualizacja. Włosowa należy do moich ulubionych, oglądając Wasze jestem motywowana jeszcze bardziej do dbania o moje kłaczki. W maju minie rok odkąd zaczęłam świadomie pielęgnować włosy. Nie mogę się doczekać aż pokażę Wam efekty rocznej pielęgnacji, a wcześniej, czyli w marcu, pokażę Wam jak moje włosy wyglądały przed świadomą pielęgnacją, tymczasem zapraszam na włosy w lutym.




Nie mogę się doczekać lata kiedy moje włosy nareszcie się rozjaśnią od słoneczka. Teraz mają dziwny kolor, kompletnie mi się nie podoba. Co roku robią się takie brzydkie właśnie na okres jesiennozimowy, ale na wiosnę wszystko wraca już do normy.Troszkę im się podrosło, myślę, że to po części dzięki wodzie brzozowej którą praktycznie codziennie nakładam na skalp robiąc przy tym delikatny masaż. Powoli chciałabym schodzić też z ich kształtu, "V" już mi się nie podoba, podczas następnego ścinania końcówek na pewno wspomnę o tym mojej fryzjerce :)
W minionym miesiącu zaserwowałam im maskę z siemienia lnianego (która miała być płukanką, po prostu pierwsza zabawa z siemieniem nie wyszła :D) ale nie zauważyłam jakiegoś spektakularnego efektu, jedynie były miększe a skręt (jeśli mój można w ogóle tak nazwać) nie uległ zmianie. 
Ostatnio zauważyłam tez że po szamponie z Palmolive miałam bardzo dziwne włosy. Były oklapnięte przy skórze głowy, tak jakby były nieświeże. Złe zmycie szamponu nie wchodzi w grę, zawsze dokładnie spłukuję wszystkie kosmetyki po kilka razy. Dodam jeszcze, że używam szamponów z silikonami ostatnio bardzo rzadko. i teraz pytanie do Was: czy możliwe jest że jeśli nie używam szamponów z silikonami zbyt często to włosy mogłyby się od nich odzwyczaić i dlatego zareagowały takim oklapnięciem?

Jak Wam mija niedziela? Ja zrobiłam dziś obiad i to na tyle z moich domowych obowiązków, korzystam z ferii póki mogę czyli nie robię nic pożytecznego :D teraz idę grać w simsy, trzymajcie się :)

12 komentarzy:

  1. śliczne masz włosy :)

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne wloski !
    http://ilonazakrzewska.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem tu pierwszy raz i bardzo spodobał mi się twój blog :D
    będę wpadać częściej :) jeśli spodoba ci się mój blog - zaobserwuj :)
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. dla mnie taka długość osiągnięta w ciągu miesiąca to sukces ;)

      Usuń
  5. ja probowalam szamponow i odzywek bez sylikonow i totalnie sie z nimi nie odnajduje :/ wlosy wydaja mi sie dziwne bez polysku , niby brudne wiem ze sylikony to samo zlo ale nie dam rady sie przezucic ,a ty jakie masz odczucia po szamponach bez sylikonow??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest super, mam wrażenie, że włosy są jakby żywsze po odstawieniu szamponów z silikonami :) używam ich tylko w odżywkach/maskach

      Usuń
  6. Ciekawy blog ;) Na pewno będę częstym gościem. A włosy moim zdaniem dużo urosły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne włosy, ja w młodości tez miałam długie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie się Ciebie czyta :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger