♥ Weekend ♥

Pierwszy tydzień szkoły minął mi wyjątkowo szybko. Zwłaszcza piątek na który czekałam cały tydzień. W każdy piątek przyjeżdża do mnie po lekcjach Bartek i zostaje do wieczora. 

zdjęcie z czwartku
W środę wraz z dwiema koleżankami zwiałyśmy z dwóch ostatnich angielskich i poszłyśmy coś zjeść do KFC. Jak ja dawno tam nie jadłam! Prawie zapomniałam  jak smakują frytki i longer! W czwartek pisałam wypracowanie z polskiego a wczoraj nie działo się nic szczególnego. 
Zaczynam tęsknić za wiosną, za zapachem powietrza i za ciepłym słońcem. Akurat dziś, kiedy prawie cały dzień spędzę poza domem ma padać, mam nadzieję jednak że pogoda się opamięta i że upragniona wiosna w końcu do Nas nadejdzie.

Chciałybyście post o mojej TT? Napiszcie mi w komentarzu czy interesowałoby Was to:) A jak Wam zleciał ten tydzień? Macie jakieś plany na weekend?

17 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia i super kolczyk :))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcie :)

    Pozdrawiam, Julita

    OdpowiedzUsuń
  3. kolczyk świetny :) kiedyś bardzo chciałam kolczyk w tym msc ,ale bałam się bólu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. boli tylko przez chwilę, nie ma się czego bać! :)

      Usuń
  4. Jakie piekne oczy! :)

    www.huge-fridge.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jak mi się bardzo kolczyki w tym miejscu podobają. :)
    śliczne zdjęcie.
    + obserwuje.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, nie ładnie tak zwiewać ;p haha :)
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje posty na blogu są przemyślane i bardzo bardzo fajne! Chyba zdecyduję się zaobserwowac bloga, aczkolwiek na pewno nie raz jeszcze tu wpadnę! :*
    ________________________________________
    Zapraszam do mnie:
    http://magda-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestesmy z jednego rocznika ;) Śliczny masz ten kolczyk *.*
    Co do KFC , miałam okazje tam jesc w piatek na moich wagarach , o ja nie dobra, opuszczam szkołe ;D

    Zapraszam do mnie: http://iwillnotdieyoung.blogspot.com/

    Obserwuje, liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) haha, no czasami trzeba sobie zrobić dzień wolny, byle nie za często :D

      Usuń
  9. fajny masz blog :) zajrzyj do mnie może Ci sie spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog:) Co powiesz na wspólną obserwacje?:)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post:)
    http://chicabombb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger