Weekend i dzisiejszy wieczór

Wiem że ostatnimi czasy odbiegam od głównej tematyki bloga, ale nie mam po prostu czasu na robienie zdjęć do takich postów. Mogę robić jedyne takie na szybko.

uwielbiam Tiger'a ♥
Ten weekend który właśnie mamy za sobą cały spędziłam z Bartkiem. W sobotę przez cały dzień jeździliśmy po Krakowie - mieliśmy do załatwienia mnóstwo spraw. A wczoraj do pory obiadowej odpoczywałam. Musiałam wyleżeć w łóżku cały tamten tydzień, w dodatku sobotnie jeżdżenie po mieście bardzo mnie zmęczyło. Pod wieczór pojechaliśmy na miasto na spacer i zrobiliśmy małe zakupy po czym wróciliśmy do mnie by znów się polenić.
Ale już koniec lenistwa! Dziś już poszłam do szkoły i lekcje minęły mi całkiem szybko. Jutro mam do napisania wypracowanie z polskiego i kartkówkę z biologii także lecę wskoczyć w piżamkę i do łóżka z książką od biologii + podręcznikiem do angielskiego. W piątek mam sprawdzian i muszę spisać sobie na osobną kartkę słówka i zdania z końca rozdziału. Tak najlepiej uczy mi się słówek z obcego języka!
Życzę Wam miłego tygodnia!

4 komentarze:

  1. a ja nie przepadam za tego typu napojami ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również życzę miłęgo tygodnia oraz zdania sprawdzianów i kartkówek :)
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam ferie,więc nie muszę do szkoły chodzić.
    lubię od czasu do czasu wypić tigera

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger