TOP 5 ulubione blogi

Chciałabym Wam dziś przedstawić piątkę moich ulubionych blogów. Jestem prawie pewna, że znacie blogi tych dziewczyn które zaraz Wam przedstawię. Kolejność przypadkowa.
Zdjęcia nagłówków pochodzą oczywiście z blogów dziewczyn.

Napisałam że kolejność przypadkowa ale prawda jest taka, że myśląc "TOP 5 ulubione blogi" to Daga pierwsza nasuwała mi się na myśl. Nie potrafię tego wyjaśnić :) Jej blog tak jak i Daga potrafi bardzo zainspirować. Świetne pomysły na posty które pojawiają się często. Widać, że dziewczyna bloguje z pasją. To się czuje kiedy czyta się jej bloga.


Blog w dużej mierze poświęcony włosom. Z tego bloga dowiedziałam się o siemieniu lnianym który potrafi zdziałać cuda. Jako początkująca włosomaniaczka często tu zaglądam kiedy szukam informacji o fajnych odżywkach do włosów. No i spójrzcie na te zdjęcia, aż się chce zaglądać :)

Bloga Ani czytam najdłużej. Kiedy założyłam pierwszego bloga na blogspocie w lutym w zeszłym roku nie długo później odnalazłam bloga Ani. Czytam go codziennie, Ania robi śliczne zdjęcia, wrzuca też fotki swoich stylizacji które są inspirowane stylem azjatyckim. 


Odkąd przestałam obgryzać paznokcie maluję je codziennie. Często nie wiem co wymalować na pazurkach więc sięgam tutaj. Kopalnia inspiracji a właścicielka ma takie piękne pazurki, że aż zazdrość zżera :) Można też się dowiedzieć stąd o fajnych lakierkach jakich Daria używa do pomalowania paznokci.

Tego bloga nie trzeba przedstawiać. Jest to chyba najpopularniejszy blog poświęcony tematyce włosów. Można podpatrzeć statystyki, są naliczane jak szalone :) Jeśli nie możecie znaleźć odpowiedzi na temat który poświęcony jest włosom to tutaj na pewno ją znajdziecie.

A jaka jest Wasza złota piątka ulubionych blogów?

18 komentarzy:

  1. Ja swoje top 5 pokazywałam niedawno na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie oba blogi o włosach bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post , nie byłam jeszcze na tych blogach :)
    obserwujemy?zacznij i daj znać

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ulubiony blog to właśnie blog Dagi :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wolę blogi typowo modowe i te blogi nie znalazły by się w moich ulubiony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mam parę ulubionych takich blogów ale w TOP 5 umieściłam te moje naj naj :D

      Usuń
  6. Dziękuję kochana, bardzo mi miło! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, jakie to miłe. Dziękuję za wyróżnienie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam klika i lubię! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam te blogi i rowniezje lubie i czytam ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam blog Anwen! Jestem włosomaniaczką i na początku swojej przygody praktycznie codziennie tam zaglądałam ;) Teraz już potrafię sobie lepiej radzić w tym temacie :)


    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED.SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję że i ja kiedyś dojdę do takiej wprawy żeby samej sobie radzić :D

      Usuń
  11. nie znam tych dziewczyn !

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja najbardziej lubię Lucy :)
    http://kinga-kiniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger