today's outfit

Dziś znów mam dla Was outfit. Myślę że jeszcze kilka takich wpisów się pojawi w tym miesiącu a na wiosnę będzie ich jeszcze więcej, przynajmniej taką mam nadzieję!

Byłam z mamą w niedziele w M1 w którym wstąpiłyśmy do Medicine (robiłyśmy wtedy zdjęcia które możecie zobaczyć tutaj), nawiasem mówiąc jest to sklep który wszedł zamiast Reportera. Kupiłam sobie tam legginsy w panterkę (mam parę pomysłów już co do stylizacji z nimi na wiosnę/lato) i plecak vingate również w ten zwierzęcy motyw który dziś Wam pokażę. Do tego ubrałam zieloną parkę, czarne tregginsy i chustę która gwizdnęłam mamie. Moja mama jest prawdziwą kolekcjonerką chust, to od niej się tego zaraziłam.
Nie bardzo wiedziałam jakie mam dobrać do tego buty i przypomniałam sobie o moich sportowych za kostkę z New Yorkera właśnie z motywem panterki. Jak Wam się podoba całość?


kurtka - NO NAME
spodnie/buty - NY
plecak - MEDICINE

Co dziś robiłyście?

6 komentarzy:

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger