Pierwszy dzień po feriach

Dziś na szczęście udało mi się szczęśliwie dojechać do szkoły. Miałam mieć dziś siedem lekcji ale dwie ostatnie, czyli znienawidzony przeze mnie wf, został odwołany!

dzisiejsze drugie śniadanie
Fajnie było zobaczyć moje kochane dziewczynki po dwóch tygodniach, pośmiać się z nich i razem z nimi :)
Przed feriami wszystkie drugie klasy u mnie w szkole pisały mini próbną maturę z języka angielskiego. Pisałam Wam wtedy jak bardzo jestem załamana i jak ciężko poszła mi ta matura. Dziś Pani oddawała arkusze. I co? Zdałam próbną maturę na farcie, miałam 34%! Wiem, że nie jest to oszałamiający wynik i na prawdziwej maturze na pewno nie byłabym zadowolona z wyniku, ale tamtego felernego dnia na prawdę myślałam że na więcej niż 30% nie wyciągnę. 
Chciałabym Was jeszcze zaprosić do polubienia mojego fanpage, jeśli chcecie być jeszcze bardziej na bieżąco z postami, i do zaobserwowania mojego instagrama.

A teraz lecę robić zadanie z polskiego i zacząć się już ogarniać na jutro, miłego wieczoru! :)

14 komentarzy:

  1. to po części gratuluję :P,pyszna sałatka !
    ♥blog♥

    OdpowiedzUsuń
  2. onononnononnonon *.* A ja mam ferie ♥

    Zapraszam do mnie na recenzję płyty Avicii "True" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdrowe jedzonko :) a prawdziwa matura jeszcze daleko :)
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy ta matura próbna z angielskiego była na poziomie podstawowym? Bo jeśli tak to musisz porządnie wziąć się do pracy. Matura z angielskiego, za moich czasów, ta podstawowa była najbanalniejsza ze wszystkich matur i można było z niej wyciągnąć ponad 90% spokojnie :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, podstawowa ;/ jestem pewna że gdybym nie miała wtedy tak koszmarnego dnia to poszłoby mi znacznie lepiej. na angielskim najbardziej mi zależy więc na pewno do niego przysiądę :)

      Usuń
    2. Może to zły dzień, czasami się zdarza. Ja też swojego czasu przez złe samopoczucie zawalałam jakieś sprawdziany czy kolokwia ;). Musisz zatem zadbać o siebie przed maturą, bo wtedy nie ma zmiłuj! ;)

      Usuń
  5. Znienawidzony wf...skąd ja to znam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja na szczęście mam teraz ferie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak obiecałam dodałam link do twojego bloga w poście ( http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/02/dziekuje.html ) ♡♡♡♡ Dziękuję za klikanie jeszcze raz !

    OdpowiedzUsuń
  8. wf bleeeeee :D sałatka wygląda pysznie

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja właśnie zaczęłam ferie ;)
    kiwi <3 mniam

    ps.Klikniesz u mnie w linki choies ? Bardzo proszę;*
    http://marttfashion.blogspot.com/2014/02/choiescom.html

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger