Piątek ♥

Dziś witam Was wyjątkowo późno, a to dlatego że cały wieczór spędziłam z Bartkiem i dopiero teraz mam czas by napisać Wam co u mnie słychać.

dziś♥
Przyszły tydzień to będzie zdecydowanie tydzień popraw, ewentualnie nadrobienie zaległości w pisaniu, będę musiała jutro sprawdzić w dzienniku elektronicznym czy mam jakieś zero. Na pewno będę musiała poprawić francuski, grrr. Zdecydowanym plusem będą dwa pierwsze dni przyszłego tygodnia, ponieważ będę mieć w poniedziałek odwołaną pierwszą lekcję a we wtorek aż dwie, też pierwsze! A póki co czekam na ocenę z zaległego wypracowania z polskiego które pisałam tydzień temu i ze sprawdzianu i listu z angielskiego które pisałam dziś.
Zrobiłam sobie dziś sama zdjęcia stylizacji, niestety dziś nie miał kto mi robić zdjęć.

kurtka - COLLOSEUM
sweterek - BERSHKA
torebka - RESERVED

Do jutra, śpijcie dobrze ♥

7 komentarzy:

  1. Torebka śliczna i bardzo podoba mi się kolczyk :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. masz przepiekne oczy *.* zakochalam sie
    ps. nie jestem lezbijką :)
    http://wiczi-blog.blogspot.com/
    jesli ci sie podoba u mnie to smialo zaobserwuj ! :)
    z gory dziekuje !

    OdpowiedzUsuń
  3. swietnie wyglądasz, super połączenie!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger