Moje marzenia

O tym że warto marzyć każdy wie. Słyszałam kiedyś że o marzeniach nie powinno się mówić głośno bo się wtedy nie spełnią. Dla mnie jest to bzdura i dlatego dziś chciałabym podzielić się z Wami pięcioma moimi marzeniami.




Zostać baletnicą
To jedno z moich największych marzeń które już nigdy się nie spełni. Strój baletnicy i taniec chyba od zawsze bardzo mi się podobał. Jak miałam 7-8 lat to ciocia mówiła na mnie "baletnica", nie wiem dlaczego, ale strasznie mi się to podobało. 


 Zrobić szpagat
Jest to w pewnym stopniu połączone z tańcem w balecie, gdyż baletnice muszą być gibkie i bardzo rozciągnięte. Jednak nie jest problemem rozciągać się na własną rękę i pewnego dnia zrobić w końcu szpagat. Nie zawsze chce mi się rozciągać ale dążę do tego żeby spełnić to marzenie. Założyłam się nawet o to z przyjaciółką z klasy, że do matury zrobię szpagat. Wygram ten zakład! :)


Potrafić TAK rysować
Nieskromnie Wam powiem, że swego czasu byłam chwalona za to jak rysuję. Parę lat temu rysowałam bardzo dużo, niestety później przestałam. Dlaczego? Nie z braku chęci, a z braku inspiracji, cierpliwości i w dużej mierze czasu. Wiem że jeśli znów nie zacznę rysować to później będę tego żałować. Bardzo chciałabym zacząć, niestety nie umiem się też dobrze za to zabrać. Jeśli coś mi nie wyjdzie, od razu się wkurzam i rezygnuję. Może kiedyś pokażę Wam jakieś swoje prace, chcielibyście?


Mieć piękne, długie i zdrowe włosy
Do tego cały czas dążę. Świadoma pielęgnacja sprawia że z miesiąca na miesiąc moje kłaczki wyglądają co raz lepiej. Choć dalej od czasu do czasu mają jakieś gorsze dni, ale każdemu się zdarza :) Najważniejsze dla mnie jest to, by były zdrowe, bo nie sztuką jest zapuścić długie lecz zniszczone włosy, sztuką jest mieć je piękne i zdrowe.


Osiągnąć magiczną liczbę tysiąca czytelników
Odkąd zaczęłam blogować zależy mi na tym aby posty były dla Was ciekawe i żebyście chętnie wracali na mojego bloga. Zależy mi na każdym czytelniku, ciesze się z każdego komentarza i nie obrażam się za konstruktywną krytykę. Kocham Was wszystkich za to, że jesteście tu ze mną i czytacie mnie. Wszyscy tworzymy tego bloga :)

A jakie są Wasze marzenia?

6 komentarzy:

  1. zycze spelnienia tych marzen:)
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  2. oprócz tego, żeby zostać baletnicą, to mamy te same marzenia ;)) jak masz talent do rysowania, to bierz się i nie odkładaj tego ;)

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę musiała się zebrać w sobie i skrobnąć coś :)

      Usuń
  3. Haha, też chciałam kiedyś zostać baletnicą, i w sumie, jakby nie patrzeć, mam dokładnie te same marzenia ;) Chętnie obejrzę jakieś Twoje rysunki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo ja chce zobaczyć Twoje rysunki ! Mam nadzieję, że wrzucisz kilka ;)
    Warto podążać za marzeniami, kto wie co się może zdarzyć w życiu ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest! Wrzucę może kilka :)

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger