Dzisiejszy dzień

Ferie skończyły mi się wczoraj więc teoretycznie dziś powinnam wrócić do szkoły. No właśnie, teoretycznie. Rano normalnie wstałam, ubrałam się i poszłam na tramwaj. Byłam w połowie drogi kiedy zadzwonił do mnie Bartek z pytaniem czy byśmy nie zrobili sobie dziś wolnego. Dzięki Bogu wysiadłam z tramwaju i nie do szkoły.

uwielbiam <3

Już po przebudzeniu czułam że boli mnie brzuch i że będę dziś składać się z bólu. Nienawidzę pakować w siebie lekarstw, jednak ból był tak silny, że dopiero przeszło mi po dwóch nospach. Resztę dnia przespałam i przeleżałam z Bartkiem a kiedy pojechał ja zebrałam się i poszłam do apteki odebrać maść. Przy okazji wstąpiłam do lewiatana po ciacha i sok. Powoli zbieram się do sprzątania w pokoju i przygotowywania na jutro do szkoły.
Chciałabym Wam jeszcze pokazać muffinki które zrobiłam na Walentynki (przepis znalazłam u Pauli). Pieczenie bardzo mi się spodobało, na pewno jeszcze w tym roku zrobię coś pysznego i Wam tu pokażę.


Po tych dwóch tygodniach i tym jednym dniu wolnego jestem jeszcze bardziej rozleniwiona. Postanawiam sobie walczyć z moim lenistwem i jutro (choćby na nospach) jechać już do szkoły.

10 komentarzy:

  1. Mmm*.* Ale pychotka ;3

    ♥ niikablog.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi narobiłaś smaka na coś słodkiego <3 hahahha
    Pierwsze dni w szkole będą ciężkie, ale się szybko przyzwyczaisz ! :)

    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/02/persunmall.html ♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby szybko zleciała ta szkoła i były juz wakacje :P

      Usuń
  3. Zjadłabym te muffinki, wyszły cudownie :)
    Haha nie ma to jak przygotować się do jechania do szkoły, a potem wysiąść z tramwaju :D

    Zapraszam http://by-lolka.blogspot.com/
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie było to zależne ode mnie :c

      Usuń
  4. kurcze takiego smaku na slodkosci narobic i to na noc :D :D
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam te pieguski a i muffinki też często robię :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger