Brązowa parka

Oficjalnie zaczęłam ferie. Mam wrażenie jakby cały czas była niedziela, to trochę dziwne uczucie. O 13 mam umówioną rozmowę na Skype a o 15 mam się spotkać z Adą, tak dawno się nie widziałyśmy, nie mogę się doczekać!

Mam więc jeszcze troszkę czasu i chciałabym Wam pokazać mój wczorajszy outfit. Brązową parkę którą mam na sobie pokazywałam Wam jakiś czas temu. Moja stylizacja zrodziła się z pewnej inspiracji którą widziałam na zszywka.pl


Ostatnio kompletnie nie wiem w co się mam ubierać, chyba mam jakiś kryzys. Ale wracając do stylizacji, założyłam jedną z moich ulubionych koszulek, jest ona luźna a w takich ciuszkach czuję się najlepiej. Do tego czarne tregginsy, moja ulubiona torebka (byłam wczoraj w Bershce i widziałam takie w pastelowych kolorach i białą, chętnie bym którąś przygarnęła:() czarne kozaki a pod kozaki szare getry. Jak Wam się podoba?





parka - CAMAIEU
tregginsy - NY
kozaki - MCARTHUR
torebka - BERSHKA

A Wy co dziś robicie?

16 komentarzy:

  1. "umówioną rozmowę na Skype". Haha, zawsze spoko. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, parka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna torebka chyba sama muszę się w jakąś zaopatrzyć.
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja ;) Życzę miły i udanych ferii a przede wszystkim jak najmniej siedzenia w domu tylko dużo ruchu dla zdrowia :)

    Zapraszam do mnie
    http://pitna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam wiele planów na ferie, więc w domu raczej siedzieć nie będę :) dziękuję :)

      Usuń
  5. Oo jest taka śliczna ;3
    Bardzo podobają mi się parki, sama chętnie bym kupiła ;33
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w twojej parce - bardzo chciałabym taką mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. torebka piękna, mam podobną i Twoja też mi się podoba! :D śliczne są też buty, pasują :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz :) moja ferie niestety już się skonczyły ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie ;;) Zapraszam do mnie http://zizi-style.blogspot.com/ (komentować ) ;;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna, chyba sobie kupię taką:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger