#5 Walentynki ♥

Jedni je kochają, drudzy nienawidzą, jeszcze innym są one obojętne. Chodzi oczywiście o dzisiejsze święto - Walentynki.
Skąd ta niechęć?
Wbrew pozorom nie tylko osoby samotne nie lubię walentynek. Mam koleżanki które mają drugie połówki a również za nimi nie przepadają. Dlaczego? Kiedy myślę o walentynkach, od razu przychodzą mi do głowy serduszka, buziaczki, przytulanki, trzymanie się za rączkę i mówienie sobie słodkich słówek. Wszystko oczywiście publicznie, tak żeby inni to widzieli. Patrząc na taką parę mam wrażenie, że oni wręcz krzyczą "patrzcie jacy jesteśmy szczęśliwi!", no fajnie, bądźcie szczęśliwi, ale czy musicie wkładać sobie języki do gardeł i dotykać się po tyłkach na środku sklepu żeby inni widzieli jaka jest z Was super szczęśliwa para?


Czysta komercja?
Poniekąd tak. Na samym początku lutego witryny sklepowe wręcz krzyczą przypominając o walentynkach. Pełno jest pluszowych serduszek, lizaków serduszek, kartek z serduszkami, koszulek itp, itd. Nie sposób zapomnieć o tym że zbliża się dzień zakochanych o którym muszą pamiętać nawet single...


Co na to single?
Większość z nich nie jest zachwycona zbliżającymi się Walentynkami. Przypuszczam że większość tych osób przeżyło nieszczęśliwą miłość i widok aż tylu zakochanych par nie służy im najlepiej. Ale są to osoby po przejściach, które zostały zranione i skrzywdzone. Mają pełne prawo niechęci związanej z Walentynkami. Co z osobami które nigdy nie były w związku? Dlaczego tak przeszkadza im widok zakochanych par? Myślę, że po części z zazdrości. Prawda jest taka że każdy z Nas podświadomie chce być w taki sposób kochany.


Co robić w walentynki kiedy jest się singlem?
Wszystko. Walentynki można obchodzić będąc samemu tak, jak każdy inny dzień. Jeśli nie chcesz wychodzić z domu i patrzeć na całujące się na przystankach pary to zostań w domu. Zrób sobie dzień dla siebie, poczytaj, pooglądaj filmy (nie koniecznie te o tematyce romantycznej ;)), zrób sobie coś dobrego do jedzenia. Wczoraj Zmianoholiczka dodała filmik na pt "Idealne Walentynki w 7 krokach!" , odsyłam i zapraszam do zainspirowania się.


Co ja o tym myślę?
Kiedyś nie lubiłam, dziś jest mi obojętne. Myślę, że nie lubiłam Walentynek właśnie dlatego że nie miałam ich z kim spędzać. Mimo iż teraz mam to nie obchodzimy ich. Dla Nas jest co dzień jak co dzień, może gdzieś wyjdziemy ale to nic specjalnego, w ciągu roku też chodzimy do kawiarni czy do kina, nie tylko w ten jeden jedyny dzień.

A Wy jakie macie zdanie na temat Walentynek?

9 komentarzy:

  1. Dla mnie walentynki są ok. Wg mnie jeśli ktoś jest singlem i chce je spędzić, to może to zrobić - np. z przyjaciółmi, rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi to lotto bo mam szarlotkę :D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam nic do Walentynek, ale uważam, że niepotrzebny jest specjalny dzień, by wyznać komuś swoje uczucie, powiedzieć kocham Cię, czy po prostu kogoś przytulić, dać upominek. A poza tym... Właśnie jadę do sklepu kupić samej sobie walentynkę, bo grunt to móc też pokochać siebie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "grunt to móc tez pokochać siebie" - piękna konkluzja! :D

      Usuń
  4. Jeśli jest się w prawdziwym i dojrzałym związku to według mnie walentynki obchodzi się codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram !!! :)

      Zapraszam : http://natalijafashion.blogspot.com/

      Usuń
  5. mnie denerwuje w tym święcie tylko to, że wszędzie jest pełno ludu- w kinie, kawiarniach, restauracjach, i choćbym po prostu miała ochotę się gdzieś wybrać, to te tłumy mnie odstraszają...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za tym świętem (:

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubię walentynek :o

    l0vetight.blogspot.com | zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger