Zbiorowy haul

Nie często robię posty o tym co kupiłam. Jednak w ciągu ostatniego tygodnia trochę się tego nazbierało (na co wpłynęły wszelakie wyprzedaże) i pomyślałam, że pokażę Wam co udało mi się upolować.

Na początek chciałabym Wam pokazać drobiazgi jakie kupiłam w zeszłym tygodniu w niedziele, są to dwa lakiery, jeden z Flormaru. Jest to piękny bordowy kolor o numerze 075 i był na przecenie z 11,50 zł na jakieś 2-3 zł mniej, teraz nie pamiętam a niestety wyrzuciłam paragon. W sklepie stacjonarnym Golden Rose wzięłam sobie top coat quick dry i zapłaciłam za niego 8, 50 zł.


Na jednej z wysepek w krakowskim M1 był na promocji obraz z Marilyn Monroe. Z bodajże 12 zł był przeceniony na nie całe 10 zł. Na razie zdobi mi komodę, jeszcze nie bardzo wiem gdzie go powieszę, ale Marilyn na nim skradła moje serce.


W tygodniu zrobiłam małe zakupy w Lewiatanie i kupiłam sobie mleczko do demakijażu z aloesem jednak nie jestem z niego zadowolona. Żeby zmyć chociażby tusz trzeba się nieźle namachać a ja czegoś takiego nie lubię.


Zajrzałam też do Rossmana po pare drobiazgów. Kupiłam sobie moje dwie ulubione maseczki z Ziaji, dwa pojemniczki na kosmetyki (jeden z nakrętką a drugi z pompką) i chusteczki zwilżone do rąk których wiecznie mi brakuje podczas robienia codziennego makijażu.




A teraz zakupy z wczoraj. Niestety podczas przerabiania zdjęć rano zorientowałam się, że nie zrobiłam zdjęcia nowym kozakom które sobie wczoraj kupiłam. Po prostu o tym zapomniałam! Ale mogę Wam obiecać, że zobaczycie je podczas outfitu, jednak nie tego najbliższego.
Będąc z mamą w Auchan w Bonarce wrzuciłam do koszyka cztery rzeczy: książkę z mojej ulubionej serii miętowej, krem do rąk(EDIT: okazało się że to krem do twarzy na noc, mówiłam jaka jestem zakręcona?) z Eveline, mój ulubiony krem do buzi z Nivea i naboje do pióra z Parkera, niestety w innych kolorach, ponieważ najzwyczajniej w świecie się zagapiłam! Ale jestem ostatnio zakręcona :)




Następnym naszym "przystankiem" był House w którym kupiłam sobie czarną bokserkę i śliczny granatowy sweterek z misiem. Szukałam czegoś grubszego ze swetrów ale w sieciówkach znalezienie czegoś ciepłego graniczy z cudem! W Housie, Croppie i New Yorkerze nigdy nie mogę znaleźć czegoś w czym pod cienkiej kurtce będzie mi ciepło. Rozmiarówki też są beznadziejne, bo jakim cudem sweter w rozmiarze L może być na mnie w sam raz ale mieć krótkie rękawy? Bez jaj, aż taka wielka nie jestem :)



Ostatni sklep w jakim byłam z mamą to New Yorker gdzie poszłyśmy z zamiarem kupna mi spodni. Moim ulubionym modelem są tregginsy w których czuję się absolutnie najlepiej. Wzięłam więc dwie pary, jedne niebieskie a drugie szare. Przy kasie jeszcze mama mi wzięła perełkowe bransoletki. Trafiła w dziesiątkę! Wie, że uwielbiam taką biżuterię.Jest bardzo dziewczęca i delikatna.



Skorzystałyście z promocji które teraz wszędzie panują czy dopiero skorzystacie? A może nie dałyście się na nie skusić?

10 komentarzy:

  1. Z chęcią przeczytam Twoje doświadczenia z topem z Golden Rose, u mnie bardzo rozmazał lakier, pędzelek się odbarwił i generalnie mało ciekawie wyglądał na paznokciach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też pędzelek się odbarwił i odbarwił się sam top ^^ lakier też rozmazał..

      Usuń
  2. cudowny obraz *__*
    śliczny sweterek :)
    .
    http://lekcjamody.blogspot.com
    Każdy kto zaobserwuje może liczyć na rewanż! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny haul ,mnie najbardziej przypadły do gustu lakiery i... ciuszki <33.Są świetne!
    ✿Zapraszam do mnie ,jeśli ci się spodoba ,skomentuj ,zaobserwój <-----KLIK ✿
    Będzie mi bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również używam kosmetyki z ziaji uważam że są najlepsze, Mam podobną bransoletkę i kupiłam ją kilka miesięcy temu we Wrocławiu na targu Świebodzkim za jakieś 8 zł. Ale podobno ludzie starsi mówią, że dziewczyny nie powinny nosić pereł, ponieważ jak duże perły takie później łzy.

    Zapraszam do mnie :)
    http://pitna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam taką perełkową bransoletkę, pięknie wygląda na ręce :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger