Zaczynamy ferie! Jak je wykorzystać?

Nareszcie ferie! teoretycznie mam je od tygodnia, gdyż w tym tygodniu byłam w szkole tylko dwa razy. Tak bardzo nie chciało mi się już chodzić od tego tygodnia, a jednak poszłam. Miałam parę rzeczy do napisania jeszcze przed feriami.

No ale przede mną dwa tygodnie ferii! Jak je wykorzystam? Mam zamiar codziennie coś robić i chciałabym się z Wami podzielić niektórymi moimi planami. Może Was zainspiruję? 


Porządnie wysprzątać pokój
Wiem, że nie każdy lubi sprzątać. Ja sprzątam co sobotę i jutro tez mam taki zamiar. Jednak Chciałabym aby jutro to sprzątanie wyglądało trochę inaczej niż zazwyczaj. Przede wszystkim chce pościągać wszystko z półek, szafek itd żeby wszędzie wyczyścić kurze i poodkurzać każdy zakamarek w pokoju. Chciałabym jeszcze zrobić małe przemeblowanie ale nie wiem czy coś wymyślę.


Wywołać zdjęcia
jestem w trakcie tworzenia takiego serca na swojej ścianie. Kilka mam już wywołanych i powieszonych. Muszę tylko powybierać zdjęcia i iść je wywołać. Jeśli skończę swoje dzieło to wrzucę Wam zdjęcie.


Przysiąść do bloga
Mam w planach porządnie przysiąść do bloga. Małe zmiany w wyglądzie i wiele postów. Nie będzie to nic wygórowanego. Ten co jest teraz bardzo mi się podoba, nie wiem jak Wam?:) Chcę go tylko dopracować, w ciągu roku szkolnego nie miałam nawet w weekend na to czasu.


Czytać, czytać i jeszcze raz czytać!
Jestem molem książkowym, ale to już chyba wiecie:) Mam do przeczytania dwie lektury przez ferie i kilka lżejszych książek po które byłam dziś w bibliotece. Jedną nawet musiała wypożyczyć mi koleżanka, bo przekroczyłam limit książek które można wypożyczyć

Upichcić coś dobrego!
Jakiś deser, obiad lub kolacja. Robiłam obiad tydzień temu i mama mnie pochwaliła (musiałam się Wam pochwalić!) więc pomyślałam, że podczas ferii też będę musiała zrobić coś dobrego.


Łyżwy!
Bartek mnie na nie wyciąga, jestem do tego sceptycznie nastawiona, ale myślę że w końcu uda mu się mnie namówić. Dawno nie jeździłam na łyżwach i nie chcę się wygłupić, dlatego upieram się że nie chce iść. Chociaż jakby się tak zastanowić to chętnie bym pojeździła. Widzicie? Sama nie wiem czego chcę!


Pięknie się pomalować
Chciałabym wypróbować coś innego niż tylko neutralne cienie i tusz do rzęs. Mam na komputerze pełno obrazkowych tutoriali i mam w planach z nich skorzystać. Jeśli będziecie chciały zdjęcia odtworzonych przeze mnie makijaży to chętnie się podzielę! Po prostu napiszcie :)


Ostro ćwiczyć
Nie pisałam Wam, ale od jakiś czterech dni ćwiczę. Jest to przede wszystkim rozciąganie (moim marzeniem jest zrobić szpagat taki jak na zdjęciu) ale też są to ćwiczenia na mięśnie brzucha i ud. Postawiłam sobie cel i będę do niego dążyć.


Wybrać się do lumpeksu
Mam to w planach od dłuższego czasu i przełożyłam to właśnie na ferie. Przyznam, że zazdrość mnie skręca gdy widzę jak inne dziewczyny pokazują jakie perełki znalazły w sh. Może i mnie uda się coś upolować?:)


Wybrać się na zimową sesję
jestem już na nią umówiona z przyjaciółką. Co roku chodzimy na zdjęcia właśnie jak jest śnieg. To daje niesamowitego klimatu zdjęciom i już nie mogę się doczekać aż popstrykamy parę fotek!

Macie ferie od poniedziałku tak jak ja? A może już się Wam skończyły? Co planujecie robić/ jak zleciały Wam ferie?

8 komentarzy:

  1. Ech mi niestety się już kończą :( Miłych ferii i powodzenia w spełnianiu planów ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie połowa ferii... miłych chwil życzę ;)
    http://www.vaguue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli to Ty zabrałaś moje ferie :P :P :P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. takie serce na scianie i mi sie marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o matko jak Ty chcesz tak ostro ćwiczyć jak na zdjęciu to poinformuj od razu pogotowie żeby byli czujni i czekali na odzew:D kosmos po prostu! :D

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger